جشن اعیاد شعبانیه رادیو معارف در کربلا


جشن اعیاد شعبانیه رادیو معارف در کربلا

خبرگزاری تسنیم: مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از اعزام تیم فعال رادیویی به کربلا برای اجرای برنامه زنده رادیویی به مناسبت جشن‌های سوم تا پنج شعبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام خدابخش عظیمی مدیر گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام در رادیو معارف با اشاره به درپیش بودن ماه شعبان و اعیاد میلاد در این ماه معظم گفت: میلاد امام حسین (ع) از اعیاد ویژه ماه شعبان است که حال و هوای دل ها و شهرها را نورانی می کند و بسیاری از دوستداران حضرت، در این ایام مشتاق حضور در کنار مرقد مطهر امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام در کربلا هستند.

رادیو معارف در پاسخ به این اشتیاق مخاطبان و انعکاس حس و حال حضور معنوی کربلا با اعزام تیم برنامه ساز خود، برنامه‌های زنده ویژه این ایام را در بین الحرمین عتبات کربلا برگزار می‌کند.

خدابخش عظیمی در ادامه گفت: لازم است از همکاری صمیمانه مسئولان سازمان حج و زیارت و عتبات در فراهم سازی این امکان و نهایت همراهی با رادیو معارف قدردانی کنم.

ویژه برنامه شب‌های ولادت با عنوان «نورباران» از ساعت 21 تا 22:30 و در روزهای ولادت ویژه برنامه «تبسم آسمان» از ساعت 8:40 تا 11 به صورت زنده از کربلای معلی از این رسانه دینی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران