خادم: به مسئولان استقلال گفته بودم تا زمان برگزاری مزایده تصمیم‌گیری نکنند


خادم: به مسئولان استقلال گفته بودم تا زمان برگزاری مزایده تصمیم‌گیری نکنند

خبرگزاری تسنیم: معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: به مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرده بودم که تا زمان برگزاری مزایده درباره هیچ موضوعی تصمیم‌گیری نکنند.

امیر رضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفته بودم تا زمانی که مالک آنها مشخص نشده، نباید جلسه‌ای برای تغییرات در باشگاه برگزار کنند. مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره از معرفی چند گزینه برای سرمربیگری استقلال خبر داده، در صورتی که اعلام کرده بودیم تا زمان واگذاری استقلال کاری نکنند.

وی ادامه داد: مالک جدید باشگاه می‌تواند هر تصمیمی خواست، بگیرد. در سوی دیگر شنیده بودیم پرسپولیس قصد دارد با پرسنل باشگاه قرارداد ببندد که گفتیم تا زمان واگذاری کاری انجام ندهند.

خادم در مورد اینکه گفته می‌شود برای بقای امیر قلعه‌نویی صحبت‌هایی با اعضای هیئت مدیره استقلال داشته است، گفت: قلعه‌نویی با من تماس گرفت که این تماس ارتباطی به این مسائل نداشت. او از من گلایه کرد که چرا گفتم استقلال نتایج خوبی در فصل جاری کسب نکرد که پاسخ دادم از شما تعریف کرده بودم ولی به هر حال نتایج استقلال خوب نبود. قلعه‌نویی هم گفت باید از من می‌پرسیدید که چرا استقلال نتیجه نگرفت. به قلعه‌نویی گفتم که  نباید از شما سوال بپرسم و باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و آنها باید در این زمینه سوال بپرسند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در تماس تلفنی با قلعه‌نویی حرفی از اینکه او از من بخواهد در استقلال بماند یا من سفارش او را بکنم، رد و بدل نشد و این شایعات صحت ندارد.

خادم در خصوص برگزاری چهارم مزایده پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: شرکت‌های متقاضی در این مزایده حضور پیدا کردند و امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شود. ما دیگر در این زمینه دخیل نیستیم و امیدوارم تکلیف این دو باشگاه مشخص شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon