۶۲۱۵ زندانی جرائم غیرعمد استان گیلان آزاد شدند‌


6215 زندانی جرائم غیرعمد استان گیلان آزاد شدند‌

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل ستاد دیه گیلان با بیان اینکه در هفت سال اخیر در گیلان ۶ هزار و ۲۱۵ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند، گفت: این تعداد زندانی جمعاً به ۳۵۲ میلیارد تومان محکوم شده بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حمید کامران‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خانواده‌های زندانیان گیلان با تاکید بر اینکه در هفت سال اخیر در گیلان 6 هزار و 215 زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند، اظهار داشت: این تعداد زندانی جمعاً به 352 میلیارد تومان محکوم شده بودند.

وی با بیان اینکه شاکیان گیلانی از 75 درصد از طلب خود گذشت کردند، افزود: 6 هزار و 215 طلبکار گیلانی از این میزان از طلب خود گذشت کردند.

مدیر عامل ستاد دیه گیلان گفت: این 75 درصد گذشت به میزان ارزش 263 میلیارد تومان است که 13 میلیارد تومان توسط بیمه‌ها و خانواده زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شده است.

کامران‌زاده با بیان اینکه 76 میلیارد تومان از طلب شاکیان جرایم غیرعمد از طریق کمیته امداد و صندوق حمایت از زندانیان در گیلان پرداخت شده است، تصریح کرد: تکریم شخصیت زندانیان غیر عمد و ایجاد درآمد پایدار برای آن‌ها از اموری است که توسط سازمان زندان‌های استان دنبال می‌شود.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon