مسابقات فوتسال بانوان استان بوشهر برگزار می‌شود‌


مسابقات فوتسال بانوان استان بوشهر برگزار می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های دسته اول استان بوشهر ۳۱ اردیبهشت در سالن ورزشی کارگران بوشهر برگزار می‌شود.

سیدعزیزالله علوی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های استان بوشهر پایان یافت، اظهار داشت: در این مسابقات 18 تیم درسه گروه شش تیمی شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات تیم‌های استقلال بنه‌گز، پیام چغادک، دریانوردان بوشهر و خیبر اهرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند تصریح کرد: دو تیم پیام چغادک و دریانوردان بوشهر به مرحله نهایی راه‌ یافتند که در دیدار نهایی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و مسئولان ورزش و فوتبال استان بوشهر حضور داشتند.

دبیرهیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه در این مرحله تیم دریانوردان به پیروزی رسید گفت: در این مسابقه تیم دریانوردان بوشهر با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای استان بوشهر را از آن خود کرد.

علوی‌زاده افزود: چهار تیم برتر این بازی‌ها به لیگ برتر مسابقات فوتبال باشگاه‌های استان بوشهرراه یافتند.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال بانوان استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های دسته اول استان بوشهر از 31 اردیبهشت در بوشهر برگزار می‌شود.

دبیرهیئت فوتبال استان بوشهربا بیان اینکه این مسابقات در سالن ورزشی کارگران بوشهر برگزار می‌شود بیان کرد: این مسابقات تا اول خرداد ماه ادامه دارد و تیم برتر به مسابقات دسته اول فوتسال بانوان کشور راه می‌یابد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon