حقوق مردم در طرح استانی‌شدن انتخابات باید درنظر گرفته شود


حقوق مردم در طرح استانی‌شدن انتخابات باید درنظر گرفته شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرط رعایت حقوق مردم طرح بسیار خوبی است.

میرقسمت موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: هم اکنون طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجلس در حال بررسی بوده و اگر در این طرح حقوق شهروندان شهرهای کوچک پایمال نشود، طرح بسیار خوبی است.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح استانی شدن انتخابات هم مزایا و هم معایبی دارد، بیان کرد: این طرح باید با استفاده از کارشناسان متخصص بررسی و نظر نهایی در این مورد اعمال شود.

وی با بیان اینکه اختلافات خاصی بین نمایندگان مجلس استان اردبیل وجود ندارد، گفت: تنها در برخی مسائل به ویژه تغییر مدیران دستگاه‌های اجرایی اختلافاتی میان نمایندگان مجلس استان وجود دارد که این امر طبیعی است.

موسوی تصریح کرد: تمام نمایندگان استان اردبیل با جدیت از حقوق مردم استان اردبیل در مجلس دفاع می‌کنند و با تمام توان مصوبات مربوط به استان اردبیل در مجلس را پیگر هستند.

وی اظهار کرد: استاندار اردبیل در حوزه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اقدامات بسیار قابل قبولی انجام داده و باید این سرمایه‌گذاری‌ها در استان که یکی از نیازهای اساسی بوده، افزایش یابد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon