۵ لنج باری در اسکله رستمی تنگستان طعمه حریق شد


5 لنج باری در اسکله رستمی تنگستان طعمه حریق شد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تنگستان گفت: بر اثر آتش سوزی در اسکله رستمی پنج لنج تجاری به طور کامل از بین رفته که برآورد خسارت اولیه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز برای بررسی وضعیت آتش سوزی در اسکله رستمی تنگستان اظهار داشت: آتش سوزی که ازساعت 30 دقیقه بامداد امروز 94 در اسکله بندر رستمی از توابع بخش دلواربه وقوع پیوست متأسفانه تعداد 5 فروند شناور تجاری متعلق به افراد بومی این بخش به صورت کامل از بین رفت .

وی با بیان اینکه آتش سوزی در ساعت 5 بامداد امروز با تلاش آتش نشانان مهار شده است اعلام کرد:علت آتش سوزی احتراق درقسمت یکی ازموتور اتفاق افتاده و با سرایت آن به دیگر شناورها توسعه پیدا کرده بود که آتش نشانان از شهرهای بوشهر، دلوار، خورموج واهرم به منطقه اعزام و مبادرت به اطفاء حریق کردند.

ترک‌زاده با بیان اینکه برآورد خسارت  اولیه بالغ بر 60 میلیارد ریال است خاطر نشان کرد: 2 فروند لنج یاد شده تحت پوشش بیمه هستند و سه فروند دیگر از این مزایا بی بهره هستند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه این حادثه آتش‌سوزی تلفات و خسارت جانی نداشت تصریح کرد: فایبر گلاس بودن بدنه این شناوران که قابل مشتعل هستند سبب شده که آتش به سایر شناورها منتقل و کامل در آتش بسوزند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon