بیش از ۱۲۰۰ نفر از ملایر به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند‌


بیش از 1200 نفر از ملایر به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند‌

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ملایر با اشاره به اعزام بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در ایام سوم خرداد و هفته پاسدار از سوی ناحیه مقاومت سپاه ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، سرهنگ مصطفی رستمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ سوم خرداد و عملیات بیت المقدس سرآغاز سلسله عملیات‌های موفقیت آمیز ‌برای مقابله با رژیم صدام بود.

فرمانده سپاه ملایر به تشریح برنامه‌های محور ناحیه مقاومت سپاه ‌ برای سوم خرداد ماه و هفته پاسدار پرداخت و گفت: اصلی‌ترین برنامه در سوم خرداد اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در ساعت 8 صبح است که شامل برنامه‌های متنوع سیاسی، فرهنگی و ورزشی است، همچنین بعداز ظهر همان روز در امامزاده عبدالله یادواره شهدای گمنام و جاوبدالاثر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کوهپیمایی بسیجیان و کارکنان سپاه و آحاد مردم نیز در 31 اردیبهشت ماه به سمت بام ملایر و کوه گرمه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدای روستای ازنا و به صورت شهرستانی، برپایی ایستگاه صلواتی در طول هفته و برپایی نهضت روشنگری پیرامون اهمیت سوم خرداد در سطح روستاها، پایگاه‌های مقاومت، دانشگاه‌ها و غیره از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است.

سرهنگ رستمی سرکشی به خانواده شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس، شرکت بسسیجیان در نماز جمعه و برگزاری مسابقات ورزشی بین پایگاه‌های مقاومت، برپایی اردوهای جهادی در چند پایگاه مقاوت در طول هفته پاسدار، برپایی نمایشگاه دجال‌واره برای مقابله با آسیب‌های ماهواره و برپایی صبحگاه مشترک دانش‌آموزی در سوم خرداد با همکاری آمورش و پرورش را از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاوت سپاه ملایر در این ایام برشمرد.

وی با بیان اینکه بیش از یکصد برنامه برای این ایام داریم، تصریح کرد: سخنرانی در بین خطبه‌های نماز جمعه در هر 4 بخش شهرستان، حضور راویان فتح در اکثر پایگاه‌های مقاوت و مساجد و به‌صورت گسترده در سظح شهرستان و برگزاری جشن میلاد امام حسین(ع) برای پاسداران به مناسبت روز پاسدار با حضور سخنران کشوری از دیگر برنامه‌های سپاه ملایر در این ایام است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح حوزه مقاومت بسیج جوکار و افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شامل سه پروژه پرورش گلخانه‌ای، پرورش مرغ و ماکیان و پرورش زعفران اظهار داشت: بیش از 1200 نفر از شهرستان ملایر در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به حرم حضرت امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon