فردا؛ برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در ۳ منطقه عملیاتی کشور توسط نیروی زمینی ارتش

فردا؛ برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در 3 منطقه عملیاتی کشور توسط نیروی زمینی ارتش

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس در ۳ منطقه عملیاتی کشور خبر داد و گفت: این رزمایش از فردا با رمز مقدس "یا حسین(ع)" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم؛ سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به فرمایشانت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در مراسم جشن تحلیف دانش‌آموختگی دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) مبنی بر ایجاد فضای جنگ‌های نیابتی و مشارکتی غرب در منطقه و اقتدار، آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح کشور، مبنی بر برگزاری رزمایش‌ها و مانورها در سطح نیروهای مسلح، ما نیز پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگزاری رزمایش بیت‌المقدس را در دستورکار قرار داده است.

وی درباره ویژگی‌های رزمایش بیت‌المقدس، افزود: رزمایش بیت‌المقدس با مشارکت نیروهای پیاده،، زرهی، توپخانه، یگان‌های واکنش سریع، تکاور و هوانیروز، از فردا سی‌ویکم اردیبهشت و به مدت یک هفته و در 3 منطقه جغرافیایی کشور پهناور ایران اسلامی برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره استفاده از تجهیزات و فناوری‌های جدید در این رزمایش، گفت: در این رزمایش علاوه بر استفاده از تجهیزات جدید، ارزیابی تجهیزات جدید دریافتی، تاکتیک‌های پیشرفته متناسب با جنگ‌های نیابتی و مشارکتی مورد دقت و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

امیر پوردستان در ادامه، اظهار داشت: سرعت تحرک و جابجایی سریع نیرو در کمترین زمان ممکن و حجم آتش انبوه از ویژگی‌های منحصر به فرد این رزمایش است.

گفتنی است، رزمایش بیت‌المقدس با رمز مقدس یا حسین(ع) از صبح فردا سی‌ویکم اردیبهشت و در 3 منطقه عملیاتی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon