خیران اردبیل در ساخت مدرسه پیشروتر از بخش دولتی هستند


خیران اردبیل در ساخت مدرسه پیشروتر از بخش دولتی هستند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت:‌ خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل در ساخت مدرسه پیشروتر از بخش دولت حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش پیش از ظهر امروز در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل در سالن فدک اردبیل اظهار داشت:‌ خیران مدرسه‌ساز با اقدام خیرخواهانه خود نمود یک انسان کامل هستند و رفته رفته با تلاش خیران و امر مدرسه‌سازی انقلابی عظیم در اردبیل به وجود می‌آید.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه خیران در اجرای ماموریت‌های قرآنی پیشگام بوده‌اند، گفت: بی‌شک خیران در آخرت اجر و ثواب معنوی بزرگی از خداوند منان دریافت می‌کند.

وی بیان کرد:‌ خیرانی همچون مرحوم حسنعلی علیپور که به نیت شهدای کربلا در استان اردبیل با این کار خود درس بزرگی به ما داد که ما باید قدردان زحمات و تلاش‌های وی در امر مدرسه‌سازی باشیم.

خدابخش با اشاره به اینکه خیران مدرسه‌ساز همچون مالک جعفرزاده نگین درخشانی در طول تاریخ کشور و استان اردبیل است، افزود: گذشت و ایثار این خیر اردبیلی مثال‌زدنی بوده که به نیت اسرای کربلا در حال مدرسه‌سازی است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز نقش بسیار عظیمی در توسعه فضاهای آموزشی و ارتقای سطح علمی داشته‌اند، تصریح کرد:‌ پیشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های علمی به دست آمده مدیون ایثار و زحمات خیران است.

وی اظهار کرد:‌ اردبیل همیشه ستاره‌ها، قهرمانان، خیران و نخبگانی و متخصصان زیادی را به کشور معرفی کرده که رفته رفته خیران مدرسه‌ساز اردبیل نیز همچون نگینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می‌درخشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon