دفتر ویژه خبرگزاری تسنیم در خمین افتتاح می‌شود


دفتر ویژه خبرگزاری تسنیم در خمین افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: دفتر ویژه خبرگزاری تسنیم در خمین با حضور "آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی" عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری و "مجید قلی‌زاده "مدیرعامل خبرگزاری تسنیم افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شهرستان خمین سرزمین پرافتخار و عالم خیز که بزرگان و علمای بسیاری که تاثیر به سزایی بر تاریخ و هویت کشور داشته‌اند پرورش داده که البته این سرزمین زادگاه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی است و باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و متولیان فرهنگی به ویژه رسانه‌ها باشد و آنها با تلاش درجهت معرفی روزافزون خمین و بیت تاریخی امام(ره) و زادگاه ایشان از هیچ مجاهدتی فروگذار نباشند.

با ابزار رسانه و هنر می‌توان با نگاهی خلاقانه و همه گیر ارزش‌های دینی و انقلابی را در جامعه ترویج داد و می طلبد در سطح استان مرکزی که بهشت مفاخر لقب گرفته تلاش شود تا زادگاه امام راحل(ره) که نگین انگشتری ایران اسلامی است بیش از پیش معرفی شده و نمود یابد.

در این راستا، و به منظور معرفی زندگی پربار و ارزشمند امام خمینی(ره) و تبیین اندیشه‌های گرانقدر ایشان دفتر ویژه خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در شهرستان خمین با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری، مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و جمعی از مسئولان ارشد این رسانه، تعدادی از مسئولان ارشد اجرایی کشور و جمعی از مدیران کل، رؤسا و اعضای شورای اداری استان مرکزی و شهرستان خمین، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان و نیز عموم مردم شهرستان در بیت تاریخی امام راحل(ره) در این شهرستان برگزار می‌شود.

افتتاح نمایشگاه عکس و نگارخانه با موضوع امام خمینی(ره) و زندگی پربرکت ایشان از دیگر برنامه‌های جانبی ویژه برنامه افتتاحیه دفتر ویژه خبری خبرگزاری تسنیم در خمین است.

به گزارش تسنیم، این مراسم صبح روز یکشنبه سوم خردادماه امسال و همزمان با آزادسازی خرمشهر از ساعت 10:30 صبح در بیت تاریخی امام(ره) در خمین برگزار می‌شود که علاوه بر برگزاری ویژه برنامه افتتاحیه در بیت امام(ره)، دفتر ویژه تسنیم در خمین نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon