جشن بی‌نیازی از کمبود مدارس در اردبیل برگزار می‌شود


جشن بی‌نیازی از کمبود مدارس در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: اسطوره فوتبال ایران گفت: با اهتمام ویژه خیرین مدرسه‌ساز جشن بی‌نیازی از فضاهای آموزشی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی دایی در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی و علمی یکی از رسالت‌های عظیمی است که همه باید در این راستا گام بردارند.

وی گفت: خیرین با گذشت از مال خود در راه مدرسه‌سازی الگوی ناب ایثار را به ما یاد دادند و افتخار می‌کنند که علاوه بر قهرمانی در حوزه ورزش در حوزه مدرسه‌سازی نیز مفید می‌باشند.

اسطوره فوتبال ایران با اشاره به این‌که خیران وقت و مال خود را در راه مدرسه‌سازی وقف کرده‌اند، گفت: باید دست‌بوس خیران مدرسه سازباشیم چرا که سهم بسزایی در ارتقای فضاهای علمی و آموزشی دازند.

دایی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی و راهبردی فرهنگ مشارکت در مدرسه‌سازی در جامعه رواج پیدا کند و ساخت مدرسه در مناطق محروم به طور ویژه مورد توجه باشد.

وی با اشاره به این که مردم اردبیل همیشه در کارهای خیرخواهانه پیش‌قدم بودند، تصریح کرد: خیرین با مشارکت در کار خیر کار دنیا و آخرت خود را تضمین کرده که یکی از افتخارات بزرگ من این است که در کنار خیرین مدرسه‌ساز بتوانم قدم کوچکی در حوزه مدرسه‌سازی کشور داشته باشم.

در پایان این مراسم کاراته کار قهرمان اردبیلی مدال طلای خود را به علی دایی تقدیم کرد و از اسطوره فوتبال ایران تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon