فرمانداران شهرستان‌های اردبیل به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی کنند


فرمانداران شهرستان‌های اردبیل به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی کنند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: فرمانداران شهرستان‌های استان اردبیل باید رسیدگی و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: برای بهبود فضای تولید و اشتغال استان اردبیل باید در بخش صنعت پیشرفت کنیم و با هم‌دلی و هم‌زبانی بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی را در سطح استان  برطرف کنیم چرا که توسعه فضای تولید رونق اقتصادی استان را به دنبال دارد.

وی گفت: برنامه ششم توسعه در حال تدوین است که می‌توانیم مشکلات و درخواست‌های خود را ارائه دهیم و دولت برای سرمایه‌گذاران که می‌خواهند در استان‌های کم‌تر توسعه یافته ورود پیدا کنند باید تسهیلات ویژه‌ای در نظر بگیرد.

استاندار اردبیل افزود: برای حضور سرمایه‌گذاران در استان اردبیل وجود زیرساخت‌ها از قبیل فرودگاه، جاده و راه آهن الزامی است که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به اتمام پروژه‌های استان اردبیل از جمله راه‌آهن داشته باشد.

خدابخش تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی استان اردبیل با مشکل مواجه هستند که برخی از این مشکلات متوجه شهرک‌های صنعتی استان است که باید در برنامه ششم توسعه به این موضوع توجه ویژه‌ای شود و در کنار این نیز دستگاه‌های اجرایی در صدد رفع این مشکلات باشند.

وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان اردبیل باید بازدید از واحدهای تولیدی حوزه مربوطه خود را در دستور کار قرار دهند و رسیدگی و برطرف‌کردن مشکلات این واحدها از جمله فعالیت‌های مهم فرمانداری‌ها باشد.

استاندار اردبیل گفت: اگر بخواهیم در استان اردبیل ارزش افزوده ایجاد کنیم باید توجه به بخش صنعت داشته باشیم و بعد از شروع به کار منطقه آزاد تجاری اردبیل نیز تجارت خارجی از جمله فعالیت‌های مهم این منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon