مدیران استان مرکزی به روابط عمومی‌‌ها به‌عنوان مشاوران امین اعتماد کنند


مدیران استان مرکزی به روابط عمومی‌‌ها به‌عنوان مشاوران امین اعتماد کنند

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: مدیران استان مرکزی به روابط عمومی ‌ها بعنوان مشاوری امین اعتماد کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شکرالله حسن بیگی ظهر امروز در همایش سالیانه روابط عمومی‌ها با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید در راستای تحقق این شعار و پیروی از منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها در همدلی دولت و ملت نقش بسیار مهمی را ایفا کرده که اگر در این راستا گام برداشته شود بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در تمامی بخش‌ها مرتفع می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند تا بتوانند با افزایش دانش و آگاهی و با برنامه‌ریزی مدون و نیز عملکرد هدفمند روحیه امید و انگیزه را در جامعه و در ارتباط با مردم افزایش دهند و این مهم را تقویت کنند.

حسن بیگی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و نظام از هر طریق به دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام هستند گفت: روابط عمومی در این میان باید با زیرکی و درایت بتواند در انتقال محتوای پیام و استفاده از روش‌های کارآمد جذب مخاطب گام بردارد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین راه‌های رسیدن به رشد و توسعه سازمانی می‌تواند استفاده از نقد منصفانه و اطلاع رسانی به موقع توسط روابط عمومی باشد زیرا این افراد در انقلاب و نظام دارای جایگاه هستند و می‌توانند پیام اصلی انقلاب اسلامی که حرکت در مسیر ولایت و روحیه بسیجی است را در جامعه گسترش دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها بازوان اصلی و توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند که باید در اطلاع رسانی فرهنگ بسیجی را مورد توجه قرار دهند و در راستای ترویج و اشاعه این مهم گام بردارند.

حسن بیگی بااشاره به وظایف اصلی و مهم روابط عمومی‌ها گفت: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی صحیح، قدرت بیان، خلاقیت، تقوا و معنویت نیز باید توسط این افراد مورد توجه قرار گیرد و روابط عمومی با رصد مستمر شرایط کشور در راستای اهداف و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های تاثیرگذاری را بردارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon