طرح رمه‌داری مکانیزه با مشارکت عشایر در کشور اجرا می‌شود


طرح رمه‌داری مکانیزه با مشارکت عشایر در کشور اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: طرح رمه‌داری علمی و مکانیزه با مشارکت و همکاری عشایر نیمه‌کوچنده در کشور اجرایی و عملیات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کرمعلی قندالی بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار اردبیل اظهار داشت: طرح رمه‌داری علمی و مکانیزه با مشارکت و همکاری عشایر نیمه‌کوچنده در کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود و این امر یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی در کشور به شمار می‌رود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: با اجرای چنین طرح‌های تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم زمینه‌ساز توسعه و رشد هر چه بیشتر قشر تلاشگر عشایر بوده و با حمایت از این قشر در قالب برنامه‌های مختلف رضایتمندی و راحتی و آسایش آنها را فراهم آوریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای جامعه عشایر در استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌ها و قابلیت‌های بالای قشر عشایر این استان می‌تواند پیشتاز و پیشرو در توسعه گردشگری عشایر باشد که در این زمینه باید مسئولان استانی اقدامات لازم را انجام دهند.

قندالی از تبدیل امور عشایری استان اردبیل به اداره کل خبر داد و افزود: تا ماه آینده شاهد تبدیل امور عشایری به اداره کل می‌شویم که این امر می‌تواند ثمرات و برکات بسیاری را در استان اردبیل و خدمات‌رسانی به قشر عشایر به دنبال داشته باشد.

استاندار اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: عشایر قشر تلاشگر و زحمتکش جامعه محسوب می‌شوند که باید مسئولان در حمایت از این قشر تلاش وافری داشته باشند چرا که حمایت از عشایر سبب توسعه و رونق تولیدات و محصولات آنها و نیز رشد اقتصادی جامعه می‌شود.

مجید خدابخش افزود: انتظار می‌رود سازمان امور عشایری به طرح‌های بخش عشایر استان اردبیل توجه ویژه داشته و در ادامه روند اجرای پروژه‌های مهم آب در جریان سفر رئیس جمهور به اردبیل که ثمرات متعددی دارد، شاهداجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در بخش عشایری استان باشیم تا بتوانیم زمینه‌های رفع نارسایی‌ها و دغدغه‌های عشایر را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon