کیفیت پروژه‌های عمرانی اردبیل با نظارت‌های مستمر ارتقا می‌یابد


کیفیت پروژه‌های عمرانی اردبیل با نظارت‌های مستمر ارتقا می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:‌ کیفیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان اردبیل با انجام کنترل‌ها و نظارت‌های مداوم و مستمر ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی آذرنژاد بعد از ظهر امروز در جلسه  شورای فنی استان اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه و متولیان امر در مورد نظارت و بازرسی از پروژه‌های عمرانی تلاش و جدیت کنند تا کیفیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان اردبیل با کنترل‌ها و نظارت‌های مداوم و مستمر ارتقا یابد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: نظارت و کنترل بیشتر سبب افزایش و ارتقای کیفیت پروژه‌ها شده و زمینه‌ساز رعایت اصول فنی و مهندسی و نکات ایمنی و ضوابط لازم می‌شود که باید دستگاه‌های اجرایی در این زمینه و برای ارتقای کیفیت اجرایی طرح‌ها نظارت‌های لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر نقش سازمان نظام مهندسی در اجرای کیفی پروژه‌ها بیان کرد: باید این سازمان در مورد الزام پیمانکاران بر به‌کارگیری مصالح استاندارد و کیفی، رفع موانع و مشکلات اجرایی ساخت و سازهای بخش خصوصی و نیز آزمایش‌های کنترل کیفی با جدیت عمل کند تا کیفیت اجرایی پروژه‌های عمرانی در سطح استان ارتقا و افزایش یابد.

آذرنژاد تصریح کرد: یکی از موارد مهم و اساسی که باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد مسائل فنی و اجرایی پروژه‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها بوده تا بتوانیم تصمیمات و راهکارهای لازم را در این زمینه اتخاذ کرده و با کاهش هزینه‌های اجرایی در این زمینه اقدام کنیم که باید اعضای شورای فنی نظارتی‌ها لازم در این زمینه را داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تشریح وظایف اعضای شورای فنی استان افزود: با تشکیل جلسات مداوم شورای فنی تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی و اجرایی استان را بررسی کرده و برای حل این مشکلات هماهنگی لازم را بین دستگاه‌هایی اجرایی انجام دهند تا شاهد رفع مشکلات و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استان باشیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon