شخصیت شهید بادپا متاثر از تربیت نبوی امام(ره) بود


شخصیت شهید بادپا متاثر از تربیت نبوی امام(ره) بود

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شرکت در مجلس شهدا توفیقی است از سوی خدا نصیب انسان می‌شود، گفت: شهید بادپا عاشق شهادت بود که در نهایت به آرزوی خود دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، عصر امروز مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم  حسین بادپا در حسینه ثارالله رفسنجان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستان رفسنجان برگزار شد.

سردار حسین سلامی با اشاره به اعیاد شعبانیه به ویژه تولد  امام حسین(ع) به ویژگی‌های این امام اشاره کردو اظهار داشت: تولد امام حسین (ع) تولد عدالت است و این امام بزرگوار اسوه شهادت، ایثار و گذشت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قیام عاشورا ادامه داد: امام حسین(ع) و یارانش در مقابل ظالم ایستادگی کرده‌اند و در دفاع از حق کوتاه نیامدند و با ایستادگی خود بزرگ‌ترین قیام تاریخ بشر را شکل دادند.

به گفته سردار سلامی آزادگان به امام حسین(ع) عشق می‌ورزند و این امام بزرگوار کانون حریت و آزادی است که هر روز نامش پر آوازه تر می‌شود.

وی تاکید کرد: این روزها ولادت حضرت عباس(ع) و امام سجاد(ع) است که باید از این معصومان پاکی، فداکاری و ایستادگی در راه حق را بیاموزیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید بادپا افزود: شهید بادپا جانبازی فداکار بود که شخصیت او اعجازی از تربیت نبوی امام خمینی(ره) بود.

وی روحیه شهادت طلبی این شهید را ستودنی شمرد و گفت: شهید بادپا عاشق شهادت بود و در نهایت به آرزوی خود دست یافت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon