حمایت از خانواده‌های زندانیان پارس‌آباد افزایش می‌یابد


حمایت از خانواده‌های زندانیان پارس‌آباد افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: با انجام برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و برخی نهادها تلاش می‌کنیم تا حمایت از خانواده‌های زندانیان پارس‌آباد را توسعه و گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رحیم گلزاده عصر امروز در جلسه شورای اداری زندان‌های استان اردبیل اظهار داشت: مرکز اشتغال زندانیان در این شهرستان در کنار شرکت‌های بزرگ کشت و صنعت و دامپروی مغان و پارس قرار گرفته که این امر زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا در امر کمک به اشتغال زندانیان و نیز خانواده‌های آنها شاهد فعالیت‌های خوب و مثمر ثمر باشیم.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار تامین معیشت بر پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: هر چقدر تلا‌ش‌ها برای افزایش اشتغال و تامین هزینه‌های زندگی و معیشت زندانیان و خانواده‌های آنها به شکل گسترده انجام شود شاهد کاهش مشکلات این قشر و جلوگیری از گرایش آنها به آسیب‌های اجتماعی می‌شویم که باید در این راستا تلاش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد اشتغال زندانیان را عاملی مهم در بازاجتماعی‌کردن آنها دانست و گفت: جامعه‌پذیری زندانیان به هر میزان افزایش یابد به همان اندازه شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین زندانیان و بازگشت مجدد آنها به زندان می‌شویم چرا که نداشتن شغل مناسب سبب گرایش به آسیب‌های اجتماعی و جرائم و وارد آمدن خساراتی به پیکره اجتماع می‌شود.

گلزاده با قدردانی از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بکارگیری زندانیان بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه با افزایش تعاملات و همکاری‌ها شاهد افزایش اشتغال زندانیان در کشت و صنعت و دامپروری مغان بوده و بتوانیم زمینه بازگشت سالم و مفید آنها را به جامعه فراهم آوریم.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد افزود: شرکت کشت و صنعت علاوه بر کمک برای توسعه اشتغال زندانیان در این شرکت و بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های زندانیان از طریق اشتغال آنها در کشت و صنعت مغان در زمینه مساعدت به خانواده‌های زندانیان از طریق انجمن حمایت زندانیان پارس‌آباد نیز قول مساعد داده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon