محفل شب شعر «لحظه باران» در اردبیل برگزار شد


محفل شب شعر «لحظه باران» در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: همزمان با سالروز ولادت مسعود امام حسین(ع) و روز پاسدار, به همت سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل و با حضور شعرای استان مراسم شب شعر«لحظه باران» در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عظیم دشتی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل شامگاه پنجشنبه در محفل شب شعر «لحظه باران» اظهار داشت: امام حسین(ع) نوری از انوار الهی و شبیه‌ترین مردم در صورت و سیرت به حضرت رسول اکرم(ص)  بود که خدمات او به مکتب اسلام و تمامی آزادی‌خواهان جهان تا برپایی قیامت ماندگار خواهد ماند و از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: تمام آزادمردان و آزادی‌خواهان باید به وجود امام حسین(ع) در تاریخ افتخار کنند که به آنان راه آزادگی و استکبارستیزی را آموخت.

دشتی با بیان این که آزادیخواهان و مظلومان جهان به خوبی امام حسین(ع) را شناخته‌اند، گفت: امروز اغلب حرکت‌های آزادی‌خواهانه در تمام نقاط دنیا با تاسی از قیام خونین حضرت سیدالشهدا(ع) در سال 61 هجری قمری  شکل می‌گیرد.

محفل شب شعر «لحظه باران» به همت انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل و با حضور شعرای استان اردبیل در گرامیداشت اعیاد شعبانیه و  روز مقاومت, ایثار و پیروزی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این مراسم ابوالفضل محبی, شهاب‌الدین وطن‌دوست, اسکندر نجفی، شفیع خلیل‌زاده, ولی محمدی, محمد فرید, شبنم فرضی‌زاده، ثریا خلیق, سیدسعید اطهر نیاری, علی لطفی, ستاری, رباب امان‌پور, سفیدیان, سولماز صادق‌زاده, عباس عبدی‌نژاد, قدیر عالی‌فرد, بهمن امکانی, مجتبی مطلبی, کلام ایمانی از شعرای پیشکسوت و جوان استان اشعار و دل‌سروده‌های خود را در وصف حضرت امام حسین(ع) و بزرگ‌جانباز کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز پاسدار و سالگرد فتح خرمشهر قرائت کردند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon