آشنایی با شهر و ورزشگاهی که در ترکمنستان میزبان شاگردان کی‌روش است

آشنایی با شهر و ورزشگاهی که در ترکمنستان میزبان شاگردان کی‌روش است

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات باید در شهری غیر از عشق‌آباد به مصاف ترکمنستان برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات باید به مصاف ترکمنستان برود که این دیدار برخلاف تصورها در عشق‌آباد برگزار نمی‌شود.

طبق اعلام ترکمنستانی‌ها دیدار آنها مقابل ایران در شهر داش‌آغوز برگزار می‌شود که فاصله این شهر تا عشق‌آباد 596 کیلومتر است، فاصله‌ای که برای طی کردن آن امکان پرواز نیز وجود ندارد و از این رو شاگردان کی‌روش باید با سفری حدود 10 ساعته با اتوبوس راهی این شهر شوند.

به این ترتیب ملی‌پوشان فوتبال کشورمان پس از رسیدن به عشق‌آباد باید سریعاً با اتوبوس راهی شهر داش‌آغوز شوند که به نظر می‌رسد این هم جزو کارشکنی ترکمنستانی‌هاست تا شاگردان کی‌روش را برای بازی خسته کنند.

دیدار ترکمنستان - ایران در ورزشگاه اسپورت توپلومی شهر داش‌آغوز برگزار می‌شود که گنجایش این ورزشگاه 10 هزار نفر است و در مرکز شهر داش‌آغوز قرار دارد. تیم بالکان نیز تنها تیم حرفه‌ای این منطقه محسوب می‌شود که نام دیگر ورزشگاه اسپورت توپلومی نیز برگرفته از نام این تیم و با نام ورزشگاه بالکان‌آباد است.

همچنین ساعت برگزاری دیدار ترکمنستان و ایران طبق اعلام سایت فیفا ساعت 18 به وقت محلی (ساعت 17:30 به وقت تهران) است.

به گزارش تسنیم، دیدار ترکمنستان - ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات 16 ژوئن (26 خردادماه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon