آغاز دور جدید تحویل مسکن مهر پرند در سایه بلاتکلیفی متقاضیان

آغاز دور جدید تحویل مسکن مهر پرند در سایه بلاتکلیفی متقاضیان

خبرگزاری تسنیم: در حالی متقاضیان مسکن مهر پرند به نامشخص بودن میزان آورده معترض هستند که شرکت عمران این شهر برای تحویل بخشی از واحدهای طرح مهر فراخوان داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم شرکت عمران شهر پرند برای تحویل دور جدید تحویل واحدهای مسکن مهر فراخوان داد که بر اساس تعدادی از واحدهای این طرح در شش پروژه به متقاضیان واگذار می شود.

در دور جدید تحویل واحدهای مسکونی مهر، متقاضیان پروژه‌های کوزو فاز 6 بلوک های B12 تا B28 ، کیسون فاز 5 بلوک 31 تا بلوک 42، خانه سازان صفه، سابیر بین الملل، هسا 4 بلوک 501 تا بلوک 511، و فرابتن برای انجام تشریفات اداری و مقدمات تحویل واحد مسکونی خود، به سالن شماره 3 واحد کارگزاری شرکت عمران شهر جدید پرند، فراخوانده شده‌اند.

به گزارش تسنیم، اعلام دقیق قیمت مسکن مهر یکی از ابهاماتی است که متقاضیان مسکن مهر خواستار رفع آن هستند. گرچه از ابلاغ دستورالعمل شماره 3 وزرات راه و شهرسازی در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر حدود 15 ماه می‌گذرد اما هنوز شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران از جمله پرند تنها قیمت نهایی بخشی از واحدها را اعلام کرده و اکثر متقاضیان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه