کلوپ: نه به استانبول رفته‌ام و نه با تیمی مذاکره کرده‌ام


کلوپ: نه به استانبول رفته‌ام و نه با تیمی مذاکره کرده‌ام

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند شایعاتی را که در خصوص آغاز مذاکرات او با یکی از تیم‌های سوپرلیگ ترکیه پخش شده است، تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته برخی از رسانه‌های اروپایی با اعلام خبر سفر یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند به استانبول مدعی شدند که او با سران باشگاه فنرباغچه وارد مذاکره شده است. کلوپ که قرار است در پایان فصل از جمع زردپوشان وستفالن جدا شود، این شایعه و همچنین خبر توافق او با باشگاه رئال مادرید برای جانشینی کارلو آنچلوتی را به کلی تکذیب کرد.

او با تأکید بر اینکه ترجیح می‌دهد که تمام تمرکزش را روی دو بازی پایانی دورتموند در فصل جاری (بازی خانگی شنبه شب برابر وردربرمن در هفته آخر بوندس‌لیگا و فینال جام حذفی آلمان) قرار دهد، با شوخی به خبرنگاران گفت: من ارواح را هم احضار کرده‌ام! این روزها شما باید هرآنچه را عده‌ای نادان در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارند، باور کنید؟! من به استانبول نرفته‌ام و با هیچ باشگاه دیگری مذاکره نکرده‌ام. من در حال حاضر فقط یک بازی خانگی واقعی از دورتموند و یک تجربه تمام‌عیار دیگر می‌خواهم. بازی برابر برمن آخرین بازی ماست و هواداران باید از آن لذت ببرند.

دورتموند در دوران هفت ساله مربیگری کلوپ به یکی از نمایندگان ثابت آلمان در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و دو سال پیش حتی به فینال این رقابت‌ها هم رسید، اما اُفت زردپوشان در فصل جاری برای آنها شانسی جهت بازگشت به لیگ قهرمانان باقی نگذاشته است و حالا سهمیه لیگ اروپا تنها چیزی است که برای مردان کلوپ باقی مانده که البته آن هم منوط به کسب یک امتیاز از بازی برابر وردربرمن است.

کلوپ در این خصوص تأکید کرد: در چهار سال گذشته ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته‌ایم، اما حالا همه می‌‌توانند منتظر اتفاقاتی که برای ما در لیگ اروپا رخ می‌دهد، باشند. این یک فرصت بزرگ برای نوشتن داستانی فوق‌العاده برای دورتموند در تاریخ است. برای ما راهیابی به این رقابت‌ها ارزش زیادی دارد. من بی نهایت از بازیکنانم به خاطر اینکه دیگر در نبرد فرار از سقوط قرار نداریم تشکر می‌کنم و حتی اگر نتوانستیم به لیگ اروپای فصل آینده راه پیدا کنیم هم دنیا به پایان نمی‌رسد. البته اگر این کار را انجام دهیم بهتر می‌شود.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon