امکان بازدید از مراکز نظامی کشور به‌هیچ‌وجه به دشمن داده‌ نمی‌شود


امکان بازدید از مراکز نظامی کشور به‌هیچ‌وجه به دشمن داده‌ نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: خطیب جمعه رشت گفت: در مذاکرات هسته‌ای به هیچ وجه بر سر بازرسی از تأسیسات نظامی کشورمان مذاکره نمی‌کنیم و به دشمن اجازه بازید از مراکز نظامی داده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد عبدالله‌زاده‌پاشاکی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با تبریک میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)، اظهار داشت: امام حسین(ع) الگوی پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه امام حسین(ع) نماد پاسداری از دین اسلام بودند، افزود: پاسداران و بسیجیان این مرز و بوم نیز با تکیه بر سیره حسینی(ع) در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینی کردند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه عزت، اقتدار، شجاعت، ظلم‌ستیزی و دفاع از اسلام از ویژگی‌های پاسداری است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، تصریح کرد: تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و جاهلیت مدرن غربی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه دادن راه امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه ملت در برابر زیاده‌خواهی غرب ایستاده است، خاطرنشان کرد: دانش‌ هسته‌ای کشورمان یک دانش بومی و غیرقابل معالمله است و این توان علمی با تلاش جوانان مومن و انقلابی به دست آمده است.

امام جمعه موقت رشت با تبریک سالروز سوم خرداد آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: خرمشهر را خدا آزاد کرد و ایمان، فداکاری و ایثار فرزندان امام حسین(ع) سبب پیروزی و آزادسازی خرمشهر شد.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی با اشاره به روحیه بالای مجاهدت و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: مکتب حسینی(ع) الگوی مبارزه و مجاهدت رزندگان در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه راه ما راه امام حسین(ع)، گفت: در مذاکرات هسته‌ای به هیچ وجه بر سر بازرسی از تأسیسات نظامی کشورمان مذاکره نمی‌کنیم و به دشمن اجازه بازید از مراکز نظامی داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon