قدرت معنوی سپاه از ایمان و عمل به تکالیف الهی نشأت می‌گیرد


قدرت معنوی سپاه از ایمان و عمل به تکالیف الهی نشأت می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه نمین گفت: قدرت معنوی سپاه از تقوا، ایمان و عمل به تکالیف الهی و اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نمین اظهار داشت: معنویت نیروهای سپاه سبب شده که از قدرت معنوی این نیروی ارزشی رعشه بر اندام دشمنان افتاده و همواره از این نیرو هراس بر دل دشمنان نظام اسلامی ایجاد شود.

امام جمعه نمین قدرت معنوی سپاه را عامل تمایز این نیرو با سایر نیروهای نظامی دانست و گفت: در حالی که تمای نیروهای نظامی بر قدرت مادی و تجهیزات و سلاح وابسته هستند اما قدرت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران وابسته به قدرت معنویت است.

وی افزود: قدرت معنوی سپاه از تقوا، ایمان و عمل به تکالیف الهی و اسلامی است که اجازه هیچ گونه دخالت به دشمنان را در امور کشور نمی‌دهند چرا که اگر این نیروی ارزشی وجود نداشت و رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی نبود دشمنان کشور را به ویرانه تبدیل می‌کردند و اقتدار و صلابت بین‌المللی کنونی کشور محقق نمی‌شد.

رحیمی پاسداری از تمامی ارزش‌های الهی و دینی را که نتیجه و ثمره دستاوردها و تلاش‌های انبیا و ائمه است را وظیفه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد:‌ پاسداران انقلاب اسلامی همواره در راستای رسیدن به این هدف با موفقیت و شایستگی عمل کردند و توانستند از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام پاسداری کنند.

خطیب جمعه نمین با اشاره به اعیاد شعبانیه بیان کرد: در ماه شعبان خداوند نعمت‌های بسیار بزرگی برای بندگان عطا می‌کند و ماه شعبان ماه جشن و شادمانی بوده که باید مسلمانان این اعیاد را به شکل گسترده گرامی بدارند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon