کوچکترین شیطنت دشمن با پاسخ کوبنده ملت مواجه می‌شود


کوچکترین شیطنت دشمن با پاسخ کوبنده ملت مواجه می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: دشمن درصدد کشیدن ناامنی‌ها به مرزهای کشور است اما کوچکترین شیطنت دشمنان در مرزها با پاسخ کوبنده ملت ایران روبه‌رو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشگین‌شهر اظهار داشت: پاسداران جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های متمادی توانستند موفقیت‌های بسیار شایسته‌ای در داخل و خارج از مرز‌های کشور فراهم آورند و این نهاد به خاطر رشادت‌های بالا محبوب امام و ملت ایران است.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به شاخصه‌های بزرگ پاسدار جهان امام حسین(ع) تصریح کرد: اعتماد، شناخت، اخلاق و اقدام به موقع از ویژگی‌های ممتاز امام حسین(ع) بوده که در سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران نیز قابل مشاهده است.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز بیان کرد: حضرت عباس(ع) در دفاع از دین و اسلام از جان خود گذشتند و تمام اعضای بدن خود را تقدیم کردند که جانبازان 8 سال دفاع مقدس نیز با الگوگیری از این حضرت از امتحانی سخت سرافرازانه بیرون آمدند و در حال حاضر نیز خانواده‌های این ایثارگران و جانبازان جهادی بزرگ در نگهداری از جانبازان انجام می‌دهند که شایسته است مسئولان برای رفع مشکلات این قشر تلاش و جدیتی وافر داشته باشند.

باوقار با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: در مدت 8 سال دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران اسلام با تمام توان ایستادگی کرده و در سوم خرداد نیز با اقتدار و صلابت کامل افتخاری بزرگ برای کشور کسب کردند و خاک کشور را از دست دشمنان آزاد کردند.

خطیب جمعه مشگین‌شهر افزود: به خاطر این رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هم اکنون کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی به اقتدار و صلابت رسیده و حرف‌های زیادی در این عرصه برای گفتن دارد که ما باید قدردان این افراد و اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: لزوم ایستادگی ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده که فرمودند دشمن در تلاش است ناامنی‌های منطقه را به مرزهای ایران انتقال دهند تا بتواند از این طریق به جمهوری اسلامی نزدیک شده و به اهداف شوم خود دست یابد که در این رابطه کوچکترین شیطنت دشمنان با پاسخ کوبنده ملت ایران روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon