راهکار خروج از مشکلات اقتصادی کشور اتکا به اقتصاد مقاومتی است


راهکار خروج از مشکلات اقتصادی کشور اتکا به اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کوثر گفت: راهکار خروج از مشکلات اقتصادی کشور اتکا به اقتصاد مقاومتی و جوانان نخبه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوثر با گرامیداشت ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: جوانان و دلاورمردانی که در جنگ 8 ساله و دفاع مقدس توانستند با مغزهای متفکر خود در عملیات‌های مختلف از جمله فتح خرمشهر به شایستگی وارد شوند امروز نیز توانایی تحقق اقتصاد مقاومتی و خروج کشور از رکود و تحریم‌ها را دارند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: راهکار خروج از مشکلات اقتصادی کشور در توافقات هسته‌ای نبوده بلکه باید در این زمینه تلاش کنیم تا با احیای اقتصادی مقاومتی و حمایت از فعالیت‌های جوانان نخبه و ممتاز در عرصه‌های مختلف این مشکلات را برطرف کرده و موجبات توسعه و تعالی کشو را رقم بزنیم.

خطیب جمعه کوثر با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در سرکوبی دشمنان نظام تصریح کرد: کوچکترین حرکت‌ها و شیطنت‌های دشمنان نظام و به ویژه تروریست‌های داعش در مرزهای کشور با پاسخ کوبنده ایران مواجه می‌شود و در پاسخ این شیطنت‌ها ایران اسلامی حیفا و تلاویو را با خاک یکسان کرده و از روی زمین محو می‌کند.

بیگی افزود: علت اصل دشمنی استکبار جهانی و توطئه‌های مختلف در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران و مقاومت ملت ایران در برای تمامی توطئه‌ها و تحریم‌ها و تهدیدها است که اجازه کوچکترین دخالت را در امور کشور نمی‌دهند.

امام جمعه کوثر گفت: استکبار جهانی و غرب به دنبال براندازی پرچم سالار شهیدان در ایران اسلامی است و با حیله‌ها و دسیسه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا مردم ولایتمدار و مومن جمهوری اسلام ایران را از بین ببرند که تمامی این توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon