شیطنت دشمنان با واکنش سخت ملت ایران پاسخ داده‌ می‌شود


شیطنت دشمنان با واکنش سخت ملت ایران پاسخ داده‌ می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت پارس‌آباد گفت: در صورتی که دشمنان بخواهند حرکت و شیطنتی در مرزهای ایران اسلامی داشته و تحولات منطقه را به مرزهای کشور بکشانند با واکنش سخت ملت ایران به نابودی کشیده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام صالح اسدی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته پار‌س آباد با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) اظهار داشت: سپاه پاسداران در کنار حفاظت و حراست از مرزهای کشور از مرزهای دینی، اعتقادی و ارزش‌های دینی و الهی نیز حراست کرده و در زنده نگه داشتن اسلام و یاد و نام شهدای کربلا نقشی بسیار مهم ایفا می‌کنند.

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد:‌ آزادسازی خرمشهر از دست دشمنان به دست جوانان غیور ایران اسلامی از شاخص‌ترین و روشن‌‌ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که برای ملت ایران مایه مباهات و افتخار است که بنابر فرمایش امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد نشان از غلبه قدرت الهی بر دشمنان اسلام توسط رزمندگان ایران است.

امام جمعه موقت پارس‌آباد افزود: جانفشانی‌های رزمندگان ایران اسلامی در برابر دشمنان در آزادسازی خرمشهر در ذهن ملت ایران فراموش نمی‌شود و رزمندگان ایران اسلامی با ایثار و گذشت در عملیات بیت‌المقدس برای دفاع از ارزش‌های نظام شکست سنگینی به دشمنان بعثی و استکبار جهانی وارد کردند.

اسدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: در صورتی که دشمنان بخواهند حرکت و شیطنتی در مرزهای ایران اسلامی داشته و تحولات منطقه را به مرزهای کشور بکشانند با واکنش سخت ملت ایران به نابودی کشیده می‌شوند.

امام جمعه موقت پارس‌آباد با تاکید بر ایستادگی مسئولان نظام اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان گفت:‌ باید با پیروی و تبعیت از تمامی فرامین و منویات مقام معظم رهبری در تمامی زمینه‌ها به ویژه در مسائل و تصمیمات حساس کشور زمینه ایجاد اقتدار روزافزون کشور را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon