اف‌بی‌آی دو مظنون به تلاش برای پیوستن به داعش را بازداشت کرد

اف‌بی‌آی دو مظنون به تلاش برای پیوستن به داعش را بازداشت کرد

خبرگزاری تسنیم: پلیس فدرال آمریکا، اف‌بی‌آی ۲ مرد مظنون به تلاش برای خروج از این کشور و پیوستن به گروه تروریستی داعش را بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که پلیس فدرال آمریکا 2 فرد مظنون به تلاش برای پیوستن به داعش را در جنوب کالیفرنیا بازداشت کرده است. یکی از این افراد در فرودگاه بین المللی لس‌آنجلس بازداشت شده است.

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از مقام‌های ناشناس پلیس فدرال آمریکا افزود: این 2 مرد مظنون غیرمسلح بوده و هیچ تهدیدی برای مردم به شمار نمی رفته‌اند. دیگر فرد مظنون نیز در منطقه "اورنج کانتی" بازداشت شده است.

لورا امیلر سخنگوی اف‌بی‌آی نیز در مصاحبه با رویترز خبر مربوط به دستگیری این 2 فرد مظنون را تأیید کرد و گفت: این 2 نفر پس از تحقیقات مشترک، بازداشت شده‌اند. وی ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص را به پس از طرح اتهامات علیه این 2 مظنون موکول کرده است.

در ماه‌های اخیر، افراد زیادی در آمریکا به‌اتهام تلاش برای سفر به سوریه و پیوستن به گروه‌های افراطی و تندرو به‌خصوص داعش، بازداشت شده‌اند. ماه گذشته 6 مرد آمریکایی سومالیایی در این رابطه دستگیر شدند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان