آمریکا عامل تفرقه بین ملت‌های مختلف دنیا است


آمریکا عامل تفرقه بین ملت‌های مختلف دنیا است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه نیر گفت:‌ در حالی که خود آمریکا عامل تفرقه و دودستگی در بین ملت‌های مختلف دنیا بوده معرفی کردن ایران به عنوان خطر بالفعل از سوی این کشور بسیار مضحک و خنده‌دار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران عزتمندترین نیروی نظام اسلامی بوده که در صیانت و حفاظت از ارزش‌های والای نظام و کیان جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش می‌کند.

امام جمعه نیر با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: ایثارگران و جانبازان در دفاع از ارزش‌های والای نظام و خاک کشور در عملیات‌های مختلف از جمله فتح خرمشهر با شجاعت و دلاوری تمام عمل کردند که ملت ما قدردان این رشادت‌ها بوده و با حفظ دستاوردهای آنها در تمامی صحنه‌های نظام اسلامی حضوری پررنگ ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر و پیروزی رزمندگان در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس زمینه‌ساز پیروزی در جنگ تحمیلی بود، افزود: علاوه بر جنگ 8 ساله که دشمنان برای کشور تحمیل کردند اکنون نیز با ترفندهای مختلف در تلاش برای دستیابی به اهداف شوم خود و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که ملت ما با بصیرت و هوشیاری هرگز اجازه چنین حرکتی را به دشمنان نظام نمی‌دهند.

مقدسی با اشاره به اظهارات اخیر سران آمریکا در مورد ایران بیان کرد: در حالی که خود آمریکا عامل تفرقه و دودستگی در بین ملت‌های مختلف دنیا بوده معرفی کردن ایران به عنوان خطر بالفعل از سوی این کشور که جنایت‌های مختلفی را در عرصه‌های بین‌المللی انجام می‌دهد و به عنوان تروریسم بین‌المللی شناخته شده بسیار مضحک و خنده‌دار است.

خطیب جمعه نیر با تاکید بر اتحاد امت اسلامی بیان کرد: آمریکا خود خطری بالفعل برای تمامی ملت‌ها بوده که ایران اسلامی با تبعیت از ارزش‌های والای الهی امام حسین(ع) برای احقاق عدالت و حق در جهان حرکت‌های مختلفی انجام داده تا بتواند یزیدیان زمان را که همواره در صدد آسیب زدن به ارزش‌های والای اسلامی هستند از بین ببرد که این امر در سایه وحدت و اتحاد امت اسلامی محقق می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon