آغاز اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با حضور رئیس مجلس

آغاز اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با حضور رئیس مجلس

خبرگزاری تسنیم: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از دقایقی پیش با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف، مسئولان کشوری و لشگری، متسابقان و جامعه قرآنی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم امروز جمعه 1 خرداد ماه مصادف با سالروز ولادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به‌طور رسمی با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از آن «حسن دانش» نفر اول رشته قرائت سی و دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس ستاد عالی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات ارائه کرد و قرار است پس از آن «حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی» نفر اول رشته حفظ این دوره از مسابقات تلاوت کند.

در ادامه بیانیه هیأت داوران سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم توسط استاد سمیح احمد عثامنه قرائت خواهد شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مهمان ویژه در این مراسم سخنرانی خواهد داشت و پس از آن مراسم اهدای جوایز به نفرات برتر رشته‌های قرائت و حفظ و همچنین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

پایان‌بخش مراسم امروز تلاوت آیات قرآن کریم توسط استاد محمود شحات محمد انور از اساتید برجسته کشور مصر خواهد بود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران