بزرگداشت معلمان و دانش‌آموزان شهید شهر تهران

بزرگداشت معلمان و دانش‌آموزان شهید شهر تهران

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری نخستین کنگره معلمان و دانش‌آموزان شهید در تاریخ ۴ خرداد گفت:‌ ۱۱۷ سالن در مدارس پایتخت همزمان با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر به نام شهدا نامگذاری می‌شوند.

مسعود ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری نخستین کنگره معلمان و دانش‌آموزان شهید شهر تهران اظهار داشت:‌این کنگره با محوریت ‌آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران و با هدف گرامیداشت و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی،‌شهدای دفاع مقدس،‌ترویج فرهنگ و ایثار شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تاریخ دوشنبه 4 خرداد برگزار می‌شود.

وی افزود:‌این برنامه شامل بخش‌های مختلفی از جمله نامگذاری 117 سالن و اماکن مناسب مدارس به نام شهدا و افتتاح آنها در روز سوم خرداد به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر است. افتتاح دائرة المعارف شماره یک شهدای معلم و دانش‌آموز،  راه اندازی وب سایت چراغ راه و فعالیت‌های فرهنگیان و برگزاری مسابقات ورزشی تحت عنوان جام شهدای دانش آموز و معلم از سایر برنامه‌هاست.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد:‌در نخستین کنگره معلمان و دانش‌آموزان شهید که روز 4 خرداد برگزار می‌شود از خانواده شهدا با حضور مقامات کشوری و لشکری تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon