قدردانی بشار اسد از ایستادگی رزمندگان مدافع بیمارستان جسرالشغور در ادلب

قدردانی بشار اسد از ایستادگی رزمندگان مدافع بیمارستان جسرالشغور در ادلب

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور سوریه طی گفت‌وگوی تلفنی با فرمانده سربازان مدافع بیمارستان جسرالشغور در حومه جنوب غربی ادلب، ضمن قدردانی از مقاومت و ایستادگی آنها گفت: شما با ایستادگی خود نشان دادید که با شکست و تسلیم شدن بیگانه‌اید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه عصر روز گذشته با سرهنگ «محمود صبحه» فرمانده سربازان ارتش سوریه که در بیمارستان جسر الشغور در حومه جنوب غربی ادلب به محاصره در آمده بودند و تا لحظه شکست محاصره مقاومت کردند، تماس تلفنی برقرار کرد.

وی در این تماس گفت: شما دلاوری و قهرمانی تک تک سربازان ارتش عربی سوریه را ثابت کردید و با ایستادگی و مقاومت خود نشان دادید که با شکست و تسلیم شدن بیگانه‌اید.

بشار اسد افزود: اعتماد شما به خداوند و نیز اعتماد به رفقایتان در ارتش عربی سوریه که برای کمک به شما خواهند آمد، نشان دهنده ماهیت ارتش، عقیده و اعتماد به نفس به آن است.

وی خطاب به سرهنگ صبحه گفت: شما، دوستانتان و همه سربازان ارتش عربی سوریه و نیروهای دفاع مردمی، مهمترین چیزی بوده و است که ما به آن فکر می‌کنیم و همیشه نیز به دنبال حفظ آن هستیم. شما با دلاوری‌های خود زیباترین حماسه‌ها را خلق کردید.

رئیس‌جمهور سوریه در بخش دیگری از این گفت‌وگو افزود: اقدام برای خروج زخمی‌ها از این منطقه به جهانیان نشان می‌دهد که اخلاق و اصول ارتش عربی سوریه چیست.

بشار اسد در پایان این تماس برای شهدای این بیمارستان و برای کسانی که طی عملیات پایان دادن به محاصره بیمارستان جسرالشغور در طول یک ماه تقریبا به شهادت رسیدند و همه شهدای ارتش عربی سوریه طلب رحمت و مغفرت الهی و برای زخمی‌ها نیز آرزوی شفا کرد.

از سوی دیگر سرهنگ صبحه فرمانده سربازان بیمارستان جسر الشغور نیز خطاب به بشار اسد گفت: ای رئیس‌جمهور ما به شما درود می‌فرستیم و از طرف خودم و از طرف سربازان جسرالشغور به خاطر توجه مستقیم شما به ما و نیز پیگیری خستگی ناپذیر شما از اوضاعمان تشکر می‌کنیم.

روز گذشته شبکه المنار لبنان از شکسته‌شدن محاصره بیمارستان جسر الشغور در حومه ادلب توسط ارتش سوریه و آزادی نظامیان تحت محاصره در این بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد، نیروهای مدافع بیمارستان جسر الشغور موفق شده‌اند صبح امروز با انجام یک عملیات تاکتیکی محاصره این بیمارستان توسط تروریست‌های داعش را در هم بشکنند.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه چندی پیش با حضور در مراسم عید شهدا و دیدار با فرزندان آنها با اشاره به درگیری‌های موجود در ادلب تأکید کرد که تجهیزات برای حمایت از واحدهای ارتش در منطقه «جسرالشغور» به‌زودی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان