درخشان: بازی با الهلال آزمون دشوار برانکو است

درخشان: بازی با الهلال آزمون دشوار برانکو است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: الهلال به مراتب قوی‌تر از النصر و لخویا است و مدعی جدی برای قهرمانی آسیا به حساب می‌آید.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال عنوان کرد: بدون تردید بازی راحتی در انتظار پرسپولیس نخواهد بود و الهلال در بازی رفت و مقابل آن همه تماشاگر نشان داد که تیم باکیفیت و با برنامه‌ای است.

وی ادامه داد: پرسپولیس در عربستان باید خیلی حساب شده و فکورانه توپ را به گردش درآورد و نتیجه گرفتن در این بازی قطعا کار ساده‌ای نخواهد بود. بازیکنان تیم در این فصل در چند بازی سخت و سنگین نشان دادند که پتانسیل بالایی دارند و امیدوارم در عربستان هم یک با دیگر توانایی‌های خود را نشان داده و دل مردم راشاد کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهترین راهکار برای نباختن پرسپولیس مقابل الهلال چیست، یادآور شد: لازم نیست من راهکار ارائه دهم. خوشبختانه پرسپولیس مربی خوبی مثل برانکو دارد و او قطعا تمهیدات لازم را برای این بازی اندیشیده است. این بازی می‌تواند یک آزمون سخت و جدی برای برانکو باشد. او مربی کم تجربه‌ای نیست و بازی‌های سخت‌تر از این را در کارنامه مربیگری خود تجربه کرده است.

درخشان در خصوص اینکه چه اتفاقاتی رخ داد که پرسپولیس در سفر قبل خود به عربستان با 3 گل به النصر باخت، تصریح کرد: خستگی زیاد عامل اصلی باخت ما در این بازی بود. ما در آن مقطع چند سفر پی در پی به شهرستان‌ها داشتیم و قبل از این دیدار خواستار به تعویق افتادن بازی با نفت مسجد سلیمان شدیم که به خواسته‌مان توجه نکردند و در نهایت آن اتفاق در عربستان رخ داد. ضمن اینکه دروازه‌بان ما هم در آن بازی خوب کار نکرد و گل‌های خوبی دریافت نکردیم. در همان مسابقه به اندازه النصری‌ها فرصت گلزنی داشتیم اما قدر آنها را ندانستیم.

وی تاکید کرد: در بازی با النصر ما به دنبال کسب 3 امتیاز و قطعی کردن صعود خود بودیم و به این خاطر بازی تهاجمی ارائه دادیم. در حال حاضر شرایط پرسپولیس متفاوت است و با تیمی به مراتب بهتر از النصر بازی دارد. الهلال تیمی با کیفیت بالا و بین‌المللی است که همواره در آسیا نتایج خیلی خوبی گرفته است. پرسپولیس نباید مقابل الهلال بی‌گدار به آب بزند و بازیکنان باید بسیار فکورانه و بدون اشتباه ظاهر شوند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه حسین عبدی گفته تیم‌های النصر و لخویا به مراتب قوی‌تر از الهلال بودند، خاطرنشان کرد: به عقیده من الهلال در حال حاضر یکی از مدعیان جدی برای قهرمانی آسیا است و لخویا هم با توجه به بازیکنان خارجی خیلی خوبی که دارد یکی دیگر از مدعیان است. در مقایسه این دو تیم باید گفت تجربه بین‌المللی الهلال بیشتر است. به هر صورت بازیکنان پرسپولیس از بازی‌های گروهی تجارب خوبی کسب کرده‌اند و باید در بازی روز سه‌شنبه مقابل الهلال آن را به کار گیرند.

درخشان در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای فصل بعد تا چه حد نیاز به تغییرات دارد تا در لیگ مدعی قهرمانی باشد، به تسنیم گفت: آنچه مسلم است این تیم نیاز به تقویت دارد تا از همان شروع لیگ اقتدار خود را نشان دهد. فصل گذشته پرسپولیس به خاطر عدم یارگیری مناسب خیلی آسیب دید و نباید این اتفاق دوباره تکرار شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon