فرد گم‌شده در کوه‌ کرکس نطنز پس از ۳ روز جست‌وجو زنده پیدا شد


فرد گم‌شده در کوه‌ کرکس نطنز پس از 3 روز جست‌وجو زنده پیدا شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز با بیان اینکه این فرد جانباز در ساعت ۹:۳۰ صبح امروز پس از ۳ روز جست‌وجو پیدا شده، گفت: قنبر علی اکبری از لحاظ جسمی به جز شکستگی هیچ مشکلی دیگر ندارد.

اصغر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون اتفاق اخیر در کوه کرکس شهرستان نطنز اظهار داشت: این فرد جانباز در ساعت 9:30 صبح امروز پس از روز جست‌وجو پیدا شده و بیشترین کمک کننده برای پیدا شدن این فرد حادثه دیده، خودش و یک نفر از داوطلبین جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز بوده است.

وی پیرامون وضعیت جسمی این فرد افزود: در حال حاضر وی در بیمارستان نطنز بستری بوده و در چند جا دچار شکستگی شده و به احتمال زیاد برای ادامه درمان به تهران اعزام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز تصریح کرد: یک گروه آزاد کوهنورد از تهران به قصد فتح قله به کوه کرکس سفر می‌کنند و چهارشنبه شب تمام اعضای این گروه در پناهگاه به استراحت می‌پردازند.

وی افزود: متاسفانه این فرد میانسال، شبانه از این گروه جدا و به سوی قله حرکت می‌کند تا اینکه ساعت 11:30 صبح روز بعد تماسی از سوی این فرد با گروه گرفته می‌شود مبنی بر اینکه آسیب دیده و به مشکل برخورد کرده است و پس از آن ارتباط وی با گروه قطع می‌شود.

سلطانی با بیان اینکه مسیری که این فرد در آن گرفتار شده یا سقوط کرده استاندارد نبوده، تصریح کرد: پس از این حادثه اعضای این گروه و تیم‌های امداد رسان هلال احمر و سپاه پاسداران برای پیدا کردن فرد حادثه دیده وارد عمل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا امدادرسانی از روز پنج شنبه شروع و تا به امروز صبح که این فرد پیدا شد ادامه داشت، در این اتفاق بیش از 15 تیم از هلال احمر در قالب گروه‌های 5 تا 20 نفره از هلال احمر و سپاه پاسداران به منطقه اعزام شده‌ بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز بیان کرد: در این حادثه همچنین از 2 بالگرد هلال احمر و سپاه پاسداران برای گشت زنی هوایی استفاده شد و بالگرد هلال احمر از ساعت 10 صبح تا 14.30 بعد ازظهر و بالگرد سپاه پاسداران از 15.30 تا 19.30 مشغول گشت زنی هوایی بودند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon