بازدید مسئولان فدراسیون شطرنج ارمنستان از فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

بازدید مسئولان فدراسیون شطرنج ارمنستان از فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

خبرگزاری تسنیم: مسئولان فدراسیون شطرنج ارمنستان با سرپرست فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ایران دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، لپوتیان استاد بزرگ شطرنج، نایب رئیس فدراسیون شطرنج ارمنستان به همراه گالوسیان عضو هیئت امنای آکادمی شطرنج و معاون بانک مرکزی این کشور با حضور در فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف با سرپرست فدراسیون طی نشستی در خصوص ورزش دانشگاهی گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این گفت‌وگو پورکیانی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ایران گفت: خوشحالیم میزبان یکی نخبگان ورزش شطرنج هستیم. طبق ارزیابی‌های انجام شده در دانشگاه‌ها در خصوص علاقمندی دانشجویان به رشته‌های ورزشی، شطرنج جزو 10 رشته برتر شناخته شده است، ضمن اینکه دانشجویان فنی و پزشکی علاقمندی بیشتری نسبت به این رشته دارند.

وی افزود: به دلیل نزدیکی دو کشور به هم، این فرصت فراهم است که برای توسعه بیشتر و مراودات، فعالیت‌های ورزشی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌های داوری و برگزاری مسابقات ورزشی دوجانبه با هم همکاری نزدیک داشته باشیم.

در ادامه لپوتیان ضمن تشکر از کارهای انجام شده در بخش ورزش دانشگاهی در ایران اظهار داشت: هدف ما این است که راهکارهای پیدا کنیم که بتوانیم روابط بیشتری داشته باشیم و امیدوارم با توجه به پتانسیل بالای کشور ایران شاهد همکاری‌های بیشتر در تمام زمینه‌ها و از امکانات یکدیگر استفاده بهتر ببریم. ما آمادگی داریم تا در تبادل اساتید، مربیان و مسابقات ورزشی همکاری کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon