بیش از ۳.۵ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان استهبان پرداخت شد‌


بیش از 3.5 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان استهبان پرداخت شد‌

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد استهبان از پرداخت بیش از ۳.۵ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان این شهرستان خبر داد.

شهرام بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از پرداخت 2 میلیارد و 140 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استهبان خبرداد و اظهار داشت: این مبالغ از طریق وام‌های قرض الحسنه بانکی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: از  جمله مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد در حمایت از مددجویان و خدمت‌رسانی به جامعه هدف ایجاد بستر اشتغال و توانمندی و ایجاد توانایی در آنها برای بهبود وضع زندگی است.

مدیر کمیته امداد استهبان خاطرنشان کرد: در همین راستا با همکاری و تعامل بانک‌های عامل به تعداد 200 نفر از مددجویان در قالب طرح‌های اشتغال مشاغل خانگی و کار انگیزی تسهیلات ارائه شد.

وی همچنین از پرداخت 450 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت در سال 93 خبر داد و  تصریح کرد: در سال گذشته 3 میلیارد و 886 میلیون ریال وام قرض الحسنه به 450 خانوار نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

بازیار افزود: وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی برای رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تامین مسکن، بدهکاری‌های مالی وکمک هزینه تحصیلی و سایر موارد با در نظر گرفتن تمامی شرایط و رعایت اولویت‌ها و استحقاق‌ها و اخذ ضمانت‌های معتبر به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: سیاست کلی این نهاد توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت است و به تمام خانواده‌های تحت حمایت با توجه به توانایی و داشتن شرایط و ظرفیت‌های موجود وام خودکفایی و قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon