سمندر: آن موقع بی‌اطلاع بودم، حالا با استعفای آرین‌خو موافقت می‌کنم


سمندر: آن موقع بی‌اطلاع بودم، حالا با استعفای آرین‌خو موافقت می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون کاراته گفت: بعد از تماس خبرگزاری تسنیم مطلع شدم که آرین‌خو و همکارانش از حضور در تیم‌های ملی استعفا داده‌اند و با این موضوع موافقت می‌کنم.

علیرضا سمندر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بعد از گفت‌وگویی که با شما داشتم مطلع شدم که آرین‌خو و همکارانش در تیم‌های ملی از سمت هایشان استعفا داده‌اند به همین دلیل من هم با این استعفا موافقت می‌کنم. این کناره‌گیری نشان‌دهنده ناتوانی فنی این افراد در هدایت تیم‌های ملی است. خیلی‌ها بیرون از گود خیلی حرف‌ها را می‌زنند و وقتی به درون گود می‌آیند توانایی لازم را ندارند.

وی ادامه داد: هفته گذشته نگران وضعیت تیم‌های ملی شدم به همین دلیل اعلام کردم باید برنامه‌های تیم و تمرینات آن تغییر کند. خیلی از ملی‌پوشان به نحوه تمرینات اعتراض داشتند که به عقیده من نیز حق دارند. تا رقابت‌های قهرمانی آسیا فرصتی نمانده اما هنوز در تیم ملی کومیته اجرا نمی‌شود و تنها به مرور فنون پرداخته می‌شود. این تیم قهرمان جهان است و مدال‌آوران جهانی در آن حضور دارند پس حق دارم که نگران باشم.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: ماموریتی که به تیم‌های ملی دادم حفظ کاپ قهرمانی آسیا در ژاپن است که باید انجام شود. ژاپنی‌ها میزبان این مسابقات هستند و قطعا کار در این رقابت‌ها بسیار سخت می‌شود و به همین دلیل نباید ریسک کنیم. مطمئن باشید کاراته ایران آنقدر پتانسیل دارد که به هر کدام از مربیان بگویم به تیم ملی بیایند با هدف خدمت این کار را انجام خواهند داد.

سمندر گفت: همین امروز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون کاراته را برگزار می‌کنیم و تا عصر افراد جدید و مربیان جدید را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon