حزب‌الله: دستاوردهای مقاومت در "القلمون" هاله توحش تروریست‌ها را در هم شکست

حزب‌الله: دستاوردهای مقاومت در "القلمون" هاله توحش تروریست‌ها را در هم شکست

خبرگزاری تسنیم: نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی سخنانی در مراسم عید مقاومت و آزادسازی و روز اسیر گفت: دستاوردهای مقاومت در القلمون، هاله توحش تروریست‌ها را در هم شکست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، شیخ «نبیل قاووق» نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی سخنانی در مراسم عید مقاومت و آزادسازی و روز اسیر که از سوی انجمن اسرا و آزادگان لبنان برگزار شده بود، گفت: رسیدگی به مسئله اسرا، زندانیان لبنانی در بند رژیم صهیونیستی و نظامیان لبنانی ربوده شده توسط باندهای تروریستی، مسئولیت همه مردم لبنان و همه گروه‌های سیاسی است و این مسائل باید به‌دور از درگیری‌های سیاسی و تقسیم بندی‌های داخلی، در رأس اولویت‌های دولت قرار گیرد.

وی افزود: ما سرزمین‌های اشغال شده خود از مزارع شبعا گرفته تا تپه‌های "کفرشوبا" توسط دشمن صهیونیستی را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

قاووق با اشاره به شکست دشمن صهیونیستی در دل بستن به مشغول بودن مقاومت در سوریه گفت: ورود حزب الله به نبرد قلمون یا نبردهای سوریه، به آمادگی مقاومت علیه اسرائیل ضربه‌ای وارد نخواهد کرد. دستاوردهای مقاومت در القلمون به‌منظور حفظ کشور و ایمن سازی مقاومت و حمایت از آن صورت گرفته است، زیرا اسرائیل به‌منظور تضعیف و خنجر زدن به مقاومت، به باندهای تروریستی دل خوش کرده بود.

نایب‌رئیس‌ شورای اجرایی حزب الله همچنین گفت: دستاوردهای مقاومت در القمون هاله وحشی‌گری‌ تروریست‌های تکفیری را که می‌توانست در هر مکانی از این منطقه غیر از لبنان گسترش یابد، در هم شکست. لبنان به‌فضل ارتش، ملت و مقاومت مقر و هیچ گذرگاهی برای تروریست‌های تفکیری نخواهد بود بلکه میدانی برای شکست آنهاست.

این مقام حزب‌الله در خاتمه افزود: همان‌طور که ما دشمن اسرائیلی را شکست دادیم امروز و همه‌روزه، باندهای تکفیری را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/*1

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان