آغاز ثبت‌نام از متقاضیان ورود به رشته علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان

آغاز ثبت‌نام از متقاضیان ورود به رشته علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان

خبرگزاری تسنیم: معاون مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت:‌ ثبت‌نام از دانش‌آموزان متقاضی برای شرکت در آزمون ورودی به رشته ادبیات و علوم انسانی دبیرستان‌های استعدادهای درخشان از امروز آغاز شده است.

محمد نستوه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آغاز ثبت‌نام از دانش‌آموزان متقاضی ورود به رشته ادبیات و علوم انسانی مدارس استعدادهای درخشان اظهار داشت:‌ داوطلبان از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت ادارات کل آموزش و پرورش استان خود نسبت به ثبت‌نام در آزمون ورودی اقدام کنند.

وی افزود: آزمون ورودی دبیرستان‌های استعداد درخشان  در رشته ادبیات و علوم انسانی در تاریخ اول مرداد برگزار می‌شود و ظرفیت پذیرش نیز متناسب با تعداد داوطلبان تعیین خواهد شد.

معاون مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان بیان کرد: هم‌اکنون در 22 استان کشور مدارس سمپاد رشته ادبیات و علوم انسانی را دارند و به طور میانگین در هر استان دو دبیرستان استعدادهای درخشان اقدام به ایجاد رشته ادبیات و علوم انسانی کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرده است: به منظور شناسایی و جذب دانش‌آموزان صاحب استعدادهای برتر، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه دوم رشته ادبیات و علوم انسانی دبیرستان‌های دوره دوم استعدادهای درخشان از صبح امروز آغاز شده است و داوطلبان می‌توانند از طریق سایت اینترنتی به نشانی www.tehranedu.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon