واحدهای صنفی متخلف جنوب گیلان پلمپ شد


واحدهای صنفی متخلف جنوب گیلان پلمپ شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت:واحدهای صنفی متخلف جنوب گیلان پلمپ شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت و به نقل از پلیس گیلان، علی رمضانی اظهار داشت: ماموران اداره اماکن عمومی این شهرستان به منظور برخورد با صنوف متخلف، طرح ایثار را در این شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: ماموران اداره اماکن عمومی با اجرای این طرح، از صنوف این شهرستان بازدید نموده و 22 واحد صنفی متخلف را شناسایی و پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه اقدامات قانونی در خصوص صاحبان صنوف متخلف صورت گرفته بیان داشت: از صنوف پلمپ شده، 3 هزار و 850عدد سی دی ،8جلد مجله های  غیر اخلاقی ،18 دست تخت نرد، 20 دست سنگ دبنا،3 دستگاه کیس که  جهت انتشار اقلام غیرفرهنگی مورد استفاده قرار می‌گرفت، 7 عدد فلش حاوی  فیلم های غیر مجاز کشف شده است.

رمضانی با بیان اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود به واحد های صنفی ، در صددکاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

سارق حرفه‌ای مغازه‌های"رودسر" با 8 فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر استان گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

پورقاسم، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های شهرستان رودسر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: ماموران  پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت، پس از انجام تحقیقات گسترده، سرانجام سرنخی از یک سارق سابقه دار در خصوص این سرقت ها بدست آورده و وی  را در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

پورقاسم با اشاره به اینکه متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، تا کنون به 8 فقره سرقت از مغازه‌های کلاچای، رحیم آباد، واجارگاه این شهرستان اعتراف کرده بیان داشت: متهم 29 ساله در اعترافات خود اظهار داشت که مغازه‌های فاقد تجهیزات ایمنی را روزها شناسایی و شبانه با ورود به داخل مغازه‌ها اقدام به سرقت می‌کرده است.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا برای سیر مراحل قانونی و تحویل اموال مسروقه به مالباختگان، گفت: لازم است تا شهروندان برای ایمنی بیشتر مغازه‌‌ها، از تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین‌های مدار بسته، درب‌های ضدسرقت و دیگر تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر  از شهروندان خواست برای قابل رؤیت بودن داخل مغازه، از کرکره مشبک استفاده کرده و شب ها نیز چراغی را داخل مغازه روشن بگذارند و اگر از آژیر و دزدگیر استفاده می‌کنند، به گونه‌ای نصب شود که قابل رؤیت نباشد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon