نظارت بر اماکن اقامتی و گردشگری گیلان تشدید می‌شود


نظارت بر اماکن اقامتی و گردشگری گیلان تشدید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به نقش مشارکت عمومی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت:نظارت بر اماکن اقامتی و گردشگری گیلان تشدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام هادی شکری بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان و فرماندهان پلیس گیلان با بیان کردن صفات خداوند متعال از بشر بعوان خلیفه خدا بر روی زمین نام برد و اظهار داشت:  انسان باید تلاش کند صفات خداوند را درک کرده و در خود و همنوعانش پیاده کند.

وی بر حفظ آبروی مومن تاکید کرد و افزود: براساس احادیث، آبروی معصوم از آبروی خانه خدا هم بالاتر است و  تلاش نیروی انتظامی نیز بر حفظ حریم شخصی و آبروی مردم و مومنین متمرکز شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه خداوند متعال در بسیاری از آیات قرآن کریم، حفظ حریم خصوصی افراد را مورد تأکید قرار داده است، گفت: در نگاه اسلام ریختن آبروی دیگران ، همان قدر حرمت دارد که ریختن خون یا تجاوز به مال مردم مهم است.

شکری با بیان اینکه قانون برپادارنده عدالت و تضمین کننده امنیت جامعه است افزود: نیروی انتظامی باید با استفاده از همه ابزارهای در اختیار خود برای حفاظت و پاس داشت آبروی همه  افراد جامعه بکوشد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم و پلیس سبب کاهش جرائم می‌گردد افزود: نیروهای انتظامی باید برای رضای خداوند تلاش کنند و مطمئن باشند که خداوند نیز از آنان راضی می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به نقش مشارکت عمومی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: پیشگیری از جرایم اولویت نخست پلیس گیلان است و نظارت بر اماکن اقامتی و  گردشگری گیلان تشدید می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon