انتقاد ستاد انتخاباتی جلیلی از انتشار برخی شایعات و بداخلاقی‌های انتخاباتی

انتقاد ستاد انتخاباتی جلیلی از انتشار برخی شایعات و بداخلاقی‌های انتخاباتی

خبرگزاری تسنیم: ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای از انتشار برخی شایعات و بداخلاقی‌های انتخاباتی انتقاد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، ستاد انتخاباتی سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای از انتشار  برخی شایعات و بداخلاقی‌های انتخاباتی انتقاد کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

ملت شریف و گرانقدر ایران

امت وفادار، ولایی و انقلابی

با تبریک ایام پر نور و سرور ماه پر فضیلت شعبان المعظم، ماه رسول اللهصلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم اسوه‌ی تمامت اخلاق و پاکدامنی و سلسله جنبان صداقت و درستکاری و درود بر شما امت همیشه سرافراز، عزتمند و مقاوم، نکات مهمی را به اطلاع می‌رساند:

1. در حالی که طلیعه‌ای درخشان بر حضور حماسی و پرشور امت امام راحل و رهبری معظم در انتخابات حساس 24 خرداد، با برپایی رقابت‌های انتخاباتی به شکلی اخلاق‌مدار و اسلامی تحقق یافته است، ستاد انتخاباتی آقای دکتر سعید جلیلی با سرلوحه قرار دادن کلام ایشان در خصوص موضوعیت انتخابات و نه طریقیت صرف آن، با قوت و صلابت، این مهم را تا انتهای فرآیند برگزاری انتخابات، شمارش آراء و تأیید نهایی آن، تعقیب می‌نماید. در این مسیر، احترام به کلیه‌ی نامزدهای معزز حاضر در انتخابات و انجام رقابتی بر مدار اخلاق کریمه و حسنه‌ی اسلامی و محمدی (ص) مورد تأکید وافر است.

2. جریان اقبال عمومی به گفتمان ناب انقلاب اسلامی، گفتمان عزت و مقاومت، با توجه به عقبه‌ی تاریخی و آرمانی ملت ایران، انتظاری به حق و شایسته بود که در روزهای اخیر با شدتی چشمگیر و جهشی تصاعدی، موجب خشنودی دوستداران نظام و انقلاب گشته است. بدین سبب و بر این موهبت خداوند منان را شاکریم.

3. در مسیر این اقبال گسترده، متأسفانه در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که عده‌ای از قبیله‌ی نااهلان و نامحرمان جریان انقلاب و نظام، با احساس خطر نسبت به منافع متوقع و نامشروع خود، حربه‌ی تخریب، توهین و تهمت به شخص و شخصیت آقای دکتر سعید جلیلی را به عنوان تنها راه ارتزاق نامشروع خود در انتخابات پیش رو قلمداد کرده و تلاش گسترده‌ای را برای ایجاد خلل در اذهان عامه‌ی مشتاقان و دوستداران این گفتمان سامان داده‌اند. از افترای کاندیدای دولت و در حلقه‌ی انحرافی بودن گرفته تا هزینه‌ کرد جعلی و موهوم از بزرگان نظام و شخصیت‌های معظم و همیشه محترم، ابزار جریان نفاق و تردید برای این هدف شیطانی و ناصواب بوده است. در این میان برخی سایت‌های خبری با دست آویز قرار دادن این ضد اخبار ناموثق و مخدوش، پشت به حداقل‌های تعهد حرفه‌ای و رسانه‌ای کرده و بر محور ماکیاولیسم رسانه‌ای مأموریت خود را بازتعریف کرده‌اند.

ستاد انتخاباتی آقای دکتر سعید جلیلی با توصیه‌ی تقوای سیاسی، اولاً به خود (تمام گروه‌های حامی و دوست‌دار گفتمان انقلاب) و در ثانی به همه‌ی جریان‌های حاضر در رقابت‌های انتخاباتی پیش ‌رو و ثالثاً به معدود افرادی که سعی در غیر اخلاقی و مشوّه نمودن جریان تبلیغات انتخاباتی می‌نمایند، همگان را به پرهیز از ورود  به بازی‌های سخیف و بی‌مقدار دعوت می‌کند. البته پربدیهی و واضح است که وسوسه‌ی خنّاسان و کید تفرقه افکنان، جز تباهی و ذلت و رسوایی، سرنوشتی نخواهد یافت.

4. با وجود همه‌ی این دسیسه‌ها تأکید می‌شود، ستاد انتخاباتی آقای دکتر سعید جلیلی خود را به رعایت تمام شؤون اخلاق انتخاباتی که زیبنده‌ی رشد و ارتقاء بینش سیاسی اسلام ناب است، متعهد می‌داند و استوار و راسخ بر مسیر اطاعت و تبعیت حقیقی از رهنمودها و دل‌خواسته‌های مقام معظم رهبری –که همانا سلامت اخلاقی برگزاری انتخابات و مقدمات آن است- به حرکت متین و ایجابی خود ادامه می‌دهد.

5. حضور حماسی امت حزب الله در انتخابات 24 خرداد، پیروزی شگرف و عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی به حساب می آید، لذا آرمان والای ستاد انتخاباتی آقای دکتر سعید جلیلی، کمک هرچه بیشتر به این حضور با بصیرت و هوشمندانه است. در کنار و متفرع بر این هدف والا، حضور هرچه بیشتر امت همیشه سرافراز بر گرد و محور گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان عزت و مقاومت، امیدهای دشمنان دینی و میهنی این مرز و بوم را کور و مسدود نموده و افسردگی و زوال آنان را تعجیل می‌نماید. بدین منظور جناب آقای دکتر سعید جلیلی با صلابت و نشاط برای پاسخ به خیل عظیم مشتاقان و دوست‌داران این گفتمان تا پایان در صحنه‌ی رقابت‌های انتخاباتی باقی خواهد ماند. در نهایت اعتقاد راسخ داریم مقاومت تنها راه پیشرفت ماست و بر آن، تا رسیدن به آرمان‌های متعالی نظام‌ محکم ایستاده‌ایم.

والسلام علیکم و رحمه الله

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon