میقانی: عزل زارعیان از سوی میراسماعیلی اصلا اخلاقی نبود


میقانی: عزل زارعیان از سوی میراسماعیلی اصلا اخلاقی نبود

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته فنی جودو گفت: وقتی بدون توجه به کمیته فنی و بزرگان جودو سرمربی از سوی نایب رئیس فدراسیون عزل شد واقعا ناراحت شدم زیرا این حرکت به هیچ وجه اخلاقی نبود.

داوود میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر جودو اظهار داشت: از ابتدا هم با تشکیل شورای فنی در کنار کمیته فنی مخالف بودم اما به اصرار دوستان قبول کردم. واقعا بی‌معنی است که کسی بخواهد بدون توجه به نظر کمیته فنی و رئیس فدراسیون عزل و نصب داشته باشد و به اعتقاد من این حرکت به نوعی بی‌احترامی به بزرگانی است که در کمیته فنی حضور دارند.

وی ادامه داد: مجید زارعیان جزو سرمایه‌های جودو است و نباید این‌گونه با اعتبار و آبروی او بازی شود. در هر حال این تصمیمی مردود است و به همین دلیل دوشنبه جلسه کمیته فنی را تشکیل خواهیم داد تا زارعیان در مورد رقابت‌های قهرمانی آسیا و سفر به کویت صحبت‌هایی داشته باشد، البته معتقدم او به عنوان سرمربی باید کارش را ادامه دهد.

رئیس کمیته فنی عنوان کرد: به اصرار برخی دوستان و از جمله نایب رئیس فدراسیون برای متحول کردن جودو، تیم نوجوانان را در دست گرفتم و همان طور که شاهد بودید، موفق شدیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال طلا هم برسیم اما وقتی دخالت برخی افراد را در تیم دیدم، ترجیح دادم در این بخش فعالیت نکنم، البته به خاطر اینکه رئیس کمیته فنی هستم در آن برهه زیاد در مورد این مسئله حرف نزدم اما امروز که دیدم با آبروی زارعیان بازی شد و به صورت کلی جودو ضرر می‌کند بر خود واجب دانستم که برخی نکات را مطرح کنم. واقعا اخلاقی نیست که هیچ کس را نبینیم و خودمان این‌گونه دست به عزل سرمربی تیم ملی بزنیم.

میقانی گفت: احساس می‌کنم فدراسیون باید تصمیمی قاطع در این مورد بگیرد و تنها در مورد عزل و نصب‌ها این کمیته فنی باشد که حق تصمیم‌گیری داشته باشد. وجود شورای فنی واقعا بی‌معنی است و من این موضوع را پیگیری می‌کنم، البته با هیچ فردی خصومت شخصی ندرام اما به هر‌ صورت باید قانونمند به پیش برویم. این را به بیراهه می‌رود و جودو را به قهقرا خواهد کشاند. در کمیته فنی بزرگان و پیشکسوتان زیادی حضور دارند که باید در مورد بسیاری از مسائل نظر بدهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon