۸ بیمارستان تامین اجتماعی در کشور در حال ساخت است


8 بیمارستان تامین اجتماعی در کشور در حال ساخت است

خبرگزاری تسنیم:وزیر تعاون، کار و رفاه و تامین اجتماعی گفت: هم اکنون ۸ بیمارستان تأمین اجتماعی در کل کشور در دست احداث است که این پروژ‌ها در مدت زمان مشخص راه اندازی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوشتر، علی ربیعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه به استان خوزستان سفر کردیم تا پروژه‌های اقتصادی و رفاهی مهمی را در این استان افتتاح کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین پروژ‌ه‌ها در شهرستان دزفول بوده که کلنگ زنی کلنگ بیمارستان تأمین اجتماعی و مجموعه ورزشی شهدای کارگر افتتاح شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه و تامین اجتماعی گفت: بخش زایشگاه شهرستان شوش‌تر افتتاح شد و مقرر گردید 5 هزار متر مربع به امکانات بیمارستانی شهرستان شوش‌تر در مدت زمان 24 ماه ساخته می‌شود.

وی عنوان کرد: با ساختن این ساختمان بیش از 30 تخت به این بخش اضافه می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: شهرستان شوش‌تر جزو مراکزی خواهد بود که از نظر بیمارستانی و تجهیزاتی استانداردهای آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز امکانات درمانی گفت: این منطقه کارگری بوده و ما وظیفه خود می‌دانیم که برای رفاه حال کارگران امکانات درمانی و تجهیزات بیشتری راه اندازی شود.

ربیعی در پاسخ خبرنگار تسنیم درباره مراکز تأمین اجتماعی در امسال اظهار کرد: امروز 8 بیمارستان تأمین اجتماعی در کل کشور در دست احداث است که این پروژ‌ها در مدت زمان مشخص راه اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon