دهکردی و اعضای مستعفی هیئت مدیره فولاد باید صبر می‌کردند

دهکردی و اعضای مستعفی هیئت مدیره فولاد باید صبر می‌کردند

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان می‌گوید در جلسه‌ای که با حضور او، استاندار خوزستان و اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد برگزار شده اعضای باشگاه از نتایج راضی بودند.

فرامرز کیانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان و اینکه گفته می‌شود پس از جلسه آنها با مسئولان شرکت فولاد، استانداری خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان حمایتی از باشگاه صورت نگرفته و بودجه تزریق نشده است، گفت: من هم امروز متوجه استعفای سیف‌الله دهکردی و دو نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه شدم اما هنوز نتوانستم هیچکدام از آنها را پیدا و صحبت کنم.

وی افزود: کار بزرگی انجام شد و دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد را از تهران به اهواز کشاند تا در خصوص باشگاه تصمیم‌گیری شود. در جلسه‌ای هم که حدود دو هفته یا 10 روز پیش داشتیم و ناصر مالکی رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد، مهندس شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد و عموم اعضای  هیئت مدیره حضور داشتند، همه چیز به خوبی پیش رفت و با اینکه دهکردی در جلسه حضور نداشت اما اطلاعات جلسه را به او گفتیم و از نتایج راضی بود. آنها باید صبر می‌کردند و می‌دیدند که بعد از جلسه چه اتفاقی صورت خواهد گرفت اما امروز شنیدم که استعفا کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان دلیل استعفای سه عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد را پیش‌بینی کرد و گفت: ممکن است دیگر اعضای هیئت مدیره چیزی گفته باشند که باعث شده دهکردی، صیادنژاد و فرهادزاده از سمت خود استعفا کنند. ما در حال پیگیری این ماجرا هستیم.

کیانی‌زاده درباره اینکه گفته شده دلیل استعفای آنها این بوده که بودجه‌ای به باشگاه فولاد تزریق نشده است، خاطرنشان کرد: وقتی استاندار خوزستان، هیئت مدیره شرکت فولاد و همه مسئولان موافقت خود را برای دادن بودجه به باشگاه اعلام کرده‌اند و قرار بود همان بودجه سال قبل به باشگاه تزریق شود، نمی‌دانیم این چه دلیلی است که عنوان می‌شود. بودجه‌ای بسیار خوب قرار بود به باشگاه تزریق کنیم که شامل بودجه تیم فولاد، فولاد نوین، تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان می‌شد و مانند سال گذشته قرار بود از باشگاه حمایت کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار بود همان بودجه 28 میلیاردی فصل گذشته به باشگاه تزریق شود، اظهار داشت: اگر شما اطلاع دارید که سال گذشته بودجه 28 میلیاردی به باشگاه تزریق کرده بودیم، بله همان 28 میلیارد را برای این فصل هم تعیین کرده بودیم و همین مبلغ را بنویسید اما هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است.

«مسئولان مجموعه فولاد درخواست کردند که بودجه این باشگاه را هرچه زودتر در اختیارشان قرار دهند تا برای حضور در فصل آینده لیگ برتر مشکلی نداشته باشند اما این اتفاق بعد از جلسه دو هفته پیش رخ نداد.» کیانی‌زاده در واکنش به این مسئله تأکید کرد: ما هنوز اول سال هستیم و ابتدای سال هیچ دستگاهی بودجه نگرفته است. بودجه را تصویب می‌کنند تا کار با برنامه‌ریزی انجام شود و بعد از گذشت زمان این بودجه واریز می‌شود. از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم. در جلسه دو هفته پیش هم اصلاً نارضایتی وجود نداشت و اعضای هیئت مدیره باشگاه رضایت کامل داشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان درباره اینکه آیا از عملکرد اعضای هئیت مدیره باشگاه ناراضی بودند و عدم نتیجه گیری تیم بزرگسالان تأثیری روی نظر آنها داشته که باعث استعفای دهکردی، صیادنژاد و فرهادزاده شود، گفت: هیچگونه نارضایتی وجود نداشت و از نتایج کاملاً راضی بودیم. با وجود رفتن 20 بازیکن از تیم خیلی‌ها انتظار چنین نتایجی نداشتند و حتی پیش‌بینی می‌شد فولاد سقوط کند اما این اتفاق با درایت مدیریت رخ نداد. ما و استانداری کاملاً رضایت داشتیم و اوضاع را درک می‌کنیم. دهکردی و سایر همکارانش به خوبی کار کردند و نتایج آنها در تمام رده‌های باشگاه رضایت بخش بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon