بیش از ۱۰ میلیارد ریال به مددجویان قزوین پرداخت می‌شود


بیش از 10 میلیارد ریال به مددجویان قزوین پرداخت می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قزوین گفت: بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بابت خدمات عمرانی به مددجویان قزوین پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین اظهار داشت: بیش از 10 میلیارد و 240 میلیون ریال بابت خدمات عمرانی به مددجویان قزوین پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین مسکن برای مددجویان است که در راستای این اقدام حمایتی دستگاه‌های اجرایی مربوط باید تعامل و مشارکت لازم را با کمیته امداد داشته باشند تا بستر لازم برای تامین رفاه زندگی مددجویان فراهم شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: سال گذشته بیش از 65 واحد مسکونی شهری با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به صورت بلاعوض به مددجویان تعلق گرفت.

حیدری خاطرنشان کرد: در راستای تامین رفاه معیشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در سال 93 بیش از 470 خانوار از معافیت کنتورهای آب، برق، گاز و فاضلاب بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: تعمیرات و لوله‌کشی گاز منازل شهری و روستایی بیش از 580 واحد با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال از دیگر اقدامات و خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین است که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد تا در این زمینه اقدامات بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon