استانداری البرز آمادگی تعمیر گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج را دارد


استانداری البرز آمادگی تعمیر گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج را دارد

خبرگزاری تسنیم: استاندار البرز با بیان اینکه استانداری البرز آمادگی کامل برای تعمیر گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج را دارد، گفت: منتظر طرح بنیاد شهید در این زمینه هستیم.

سیدحمید طهایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره تعمیر و بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج، اظهار داشت: منتظر هستیم تا بنیاد شهید مانند سایر نقاط کشور طرحی برای تعمیر گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه هرساله اعتباراتی را در این زمینه‌ها هزینه می‌کنیم، گفت: با زحمات دوستان طرح‌هایی را برای بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج را از سراسر کشور جمع‌آوری می‌کنیم و امیدواریم که طرحی در شان شهدا را اجرا کنیم.

طهایی با بیان اینکه استانداری البرز آمادگی کامل برای تعمیر و بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) را دارد، بیان کرد: دولت اعتبارات لازم در این زمینه را در اختیار استانداری البرز قرار می‌دهد.

طهایی با بیان اینکه سال جاری سال انتخابات است، اظهار داشت: در سال جاری 2 انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر دو مجلس‌ خبرگان و شورای اسلامی مهم و در سرنوشت‌ کشور موثر هستند، بیان کرد: طبیعی است که همه جریان‌های فکری و علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی دوست دارند در صحنه انتخابات فعال و نقش آفرین باشند.

استاندار البرز با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی در سال‌جاری افزایش می‌یابد، متذکر شد: هرچقدر فعالیت سیاسی در سال جاری بیشتر باشد و علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی پای کار بیایند همانند سال 92 که مقام معظم رهبری آن را به "حماسه سیاسی" تشبیه کردند، به وجود می‌آید.

طهایی عنوان کرد: امیدواریم در سال‌جاری نیز مردم عزیز و شریف ایران "حماسه سیاسی" را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon