اداره کعبه و مسجد الاقصی با نقشه قبلی به وهابیت و صهیونیست سپرده شد


اداره کعبه و مسجد الاقصی با نقشه قبلی به وهابیت و صهیونیست سپرده شد

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: اداره کعبه و مسجد الاقصی با نقشه قبلی به وهابیت و صهیونیست سپرده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، اظهار داشت: افضل اعمال، تنها آرزوی قلبی نیست و دانسته‌ها باید به مرحله عمل در بیاید تا اثر بخش باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه انتظار فرج از اعمالی بوده که مورد تاکید است، افزود: باید مردم را به فتنه‌های آخرالزمان آگاه کرد و این عملی است که باید در انتظار فرج مورد توجه قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه باید مردم را به فتنه‌های آخرالزمان آگاه کرد، بیان کرد: علائم آخر الزمان در احادیث ما اشاره شده و 64 علامت در مورد علائم آخرالزمان در احادیث آمده است.

وی با اشاره به اینکه مردم باید عملاً اقداماتی را انجام دهند که ظهور امام زمان (عج) را نزدیک کند، خاطرنشان کرد: در آخرالزمان که نگه داشتن دین از نگه داشتن آتش در دست سخت‌تر است، مومنان ایمان خود را حفظ می‌کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه جشن نیمه شعبان باید با شکوه برگزار شود، گفت: باید در عرصه جهاد از فرهنگ عاشورا تبعیت کرد و با تبعیت از این فرهنگ می‌توان به ظهور کمک کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید دشمنان اسلام را به مردم بشناسانیم، گفت: عربستان به یمن حمله کرده است و مستکبران نقشه‌هایی کشدیده‌اند که در نتیجه آن خانه خداوند را به سلفی‌های تکفیری آل‌سعود داده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان که کینه‌توز هستند 2 مرکز مهم دین اسلام یعنی مسجد الاقصی و کعبه را به دست صهیونیست‌ها و آل سعود داده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به بالارفتن سن ازدواج در جامعه بیان کرد: باید برای جوانان وسیله کار و مسکن ایجاد کرد و ابتدا اولویت‌هایی برای کار، مسکن و ازدواج جوانان را فراهم کرد. باید مسئولان در عمل وارد شده و مسائل و مشکلات را حل کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به نامساعد بودن وضعیت حجاب در جامعه اظهار داشت: تمام ادارات دولتی باید موظف شوند حجاب را در ادارات رعایت کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه در خاتمه با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: قدرت نظامی ما باید به میزانی باشد که کسی جرأت نکند کشتی‌های ما را متوقف کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به دلایل موفقیت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس افزود: امام خمینی (ره) با عزت هشت سال جنگ را پشت سر گذاشتند زیرا خود به میدان آمدند و عهد بسته بود همه جریان‌های انحرافی را نابود کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon