هواپیمای فوق سبک شاهین در دشتستان رونمایی شد


هواپیمای فوق سبک شاهین در دشتستان رونمایی شد

خبرگزاری تسنیم: با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر هواپیمای فوق سبک شاهین که به‌صورت کایت دو نفره توسط نخبه بسیجی دشتستانی ساخته شده است رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از هواپیمای فوق سبک شاهین در دشتستان رونمایی شد.

در این مراسم فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند اظهار داشت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف علمی، کارآفرینی، فناوری اطلاعات و حوزه‌های آموزشی و خدماتی حضوری فعال دارند که توانسته‌اند با درایت و هوشمندی موفق عمل کنند.

سردار فتح‌الله جمیری با تاکید بر افزایش توانمندی بسیجیان در عرصه‌های مختلف فناوری و علم‌آموزی گفت: اکنون ایران اسلامی با داشتن دانشمندان جوان و نخبه در اوج اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه خدمات بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست گفت: بسیج در همه حال آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به توانمندی‌های بسیجیان افزود: به برکت بسیج و تفکر بسیجی ایران اسلامی موفق شده است تا قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت را بپیماید.

بابک کیامرثی نخبه بسیجی و سازنده این هواپیما گفت: این هواپیما با سرعت 80 کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند توانایی آموزش خلبانی،کنترل ترافیک، برنامه‌های تفریحی و کارآیی در جنگل‌بانی دارد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon