آثار برتر جشنواره انتخاب کتاب سال اردبیل انتخاب شدند


آثار برتر جشنواره انتخاب کتاب سال اردبیل انتخاب شدند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با تلاش و همکاری تعدادی از اساتید و کارشناسان استان آثار دریافتی به جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل داوری و آثار برتر انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی داوری انتخاب کتاب سال اردبیل اظهار داشت: با تلاش و همکاری تعدادی از اساتید و کارشناسان آثار دریافتی به جشنواره انتخاب کتاب سال استان اردبیل داوری شدند تا آثار برگزیده برای معرفی در جشنواره مشخص شوند.

وی تصریح کرد: اساتید و چهره‌های شاخص و برجسته استان اردبیل از جمله عسگر شاهی‌زاده، جابر صفایی، علی مکارمی و عبادالله ممی‌زاده کار داوری و قضاوت در مورد انتخاب برترین کتاب سال اردبیل را بر عهده گرفته بودند که با تلاش‌های این اساتید کار داوری و قضاوت این جشنواره انجام شد.

اسحاقی با اشاره به فراخوان برگزاری جشنواره بیان کرد: تمامی ناشران، نویسندگان و مترجمانی که علاقمند به شرکت در این جشنواره بودند باید براساس فراخوان منتشر شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کردند که براساس این فراخوان 60 اثر از نویسندگان و فعالان این عرصه به دبیرخانه جشنواره رسیده و در مورد آنها نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: این جشنواره به دو زبان ترکی و فارسی بوه و شرکت‌کنندگان باید دو جلد از آثار خود را که در سال‌های 92 و 93 منتشر شده بود به دبیرخانه ارسال می‌کردند تا بتوانند در این جشنواره شرکت کرده و آثار آنها مورد داوری برای انتخاب کتاب سال استان اردبیل قرار می‌گرفت.

وی گفت:‌ جشنواره کتاب سال اردبیل که برای نخستین بار در سطح استان اردبیل تدارک دیده شده همزمان با نیمه دوم خردادماه امسال در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شده و 5 نفر از صاحبان آثار برتر منتخب داوران جشنواره تجلیل می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با برشمردن ادارات و نهادهای مختلف همکاری‌کننده در اجرای این جشنواره در اردبیل اظهار کرد:‌ این جشنواره با همت و تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، موسسه بنیان پژوهان آگاه و موسسه میعاد مغان برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد برگزاری هر چه بهتر و کیفی‌تر این جشنواره در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon