عزم تراکتورسازان برای شروعی قدرتمند در لیگ برتر فوتبال

عزم تراکتورسازان برای شروعی قدرتمند در لیگ برتر فوتبال

خبرگزاری تسنیم: هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی این هفته جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و تراکتورسازان تصمیم دارند شروعی قدرتمند برای فصل پیش رو داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فصل گذشته لیگ برتر در حالی پایان یافت که تراکتورسازان پس از اتفاقات رخ‌داده قهرمانی لیگ برتر را از دست دادند و یک‌هفته‌ای نیز در تب اتفاقات پس از بازی ماندند و حال تصمیم دارند با توجه به عدم قهرمانی فصل گذشته زمان را از دست ندهند و برای شروعی قدرتمند در لیگ پیش رو و جام باشگاه‌های آسیا برنامه‌ریزی کنند.

در این زمینه هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی تصمیم دارد سه‌شنبه این هفته جلسه‌ای برگزار کرده و درباره اتفاقات اخیر پیرامون این تیم در هفته گذشته به بحث و تبادل‌نظر بپردازند. البته بحث حضور قدرتمند در لیگ آینده نیز در دستور کار هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی قرار دارد.

تراکتورسازی تونی را برای فصل آینده می‌خواهد

دارا غزنوی در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز درباره اینکه آیا اولیویرا در فصل پیش رو سرمربی تراکتورسازی خواهد ماند، می‌گوید: من بارها گفتم که تونی سرمربی تیم تراکتورسازی در فصل آینده خواهد بود و من به‌عنوان عضوی از هیئت‌مدیره باشگاه نظرم روی ماندن تونی اولیویرا است.

وی می‌افزاید: البته او بعد از اتفاقات رخ‌داده در دیدار پایانی لیگ برتر به کشورش بازگشت تا استراحتی داشته باشد. او سال گذشته نتایج خوبی کسب کرد و محبوبیت خوبی هم در بین هواداران دارد پس بهتر است او را برای فصل آینده حفظ کنیم.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به اینکه آیا شایعاتی مبنی بر استعفای سعید عباسی مدیرعامل این باشگاه صحت دارد، تأکید می‌کند: در این خصوص باید کسانی پاسخگو باشند که این شایعات را مطرح می‌کنند. ازنظر ما چنین موضوعی صحت ندارد.

حامی و هوادار تراکتورسازی هستیم

سردار غلام عسکر کریمیان نیز در خصوص مسائل رخ‌داده پیرامون این باشگاه در هفته اخیر این‌چنین می‌گوید: در جلسه‌ای که با وزیر داشتیم، وی به کفاشیان دستور داد تا مقصر حواشی و شایعات این بازی شناسایی شود و با داوری نیز به‌شدت برخورد صورت گیرد.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به این مطلب "به استاندار گفتیم تا در سطح وزرا پیگیر این مسئله باشد" می‌افزاید: در جلسه با حراست وزارت ورزش به‌شدت شاکی بودیم چون هم حامی و هوادار تیم هستیم و هم عضوی از این تیم، ما امروز زحماتمان را هدررفته می‌بینیم.

فرمانده سپاه عاشورا همچنان از تراکتورسازی حمایت می‌کند و معتقد است باید برای تشکیل تیم تراکتورسازی برای فصل آینده تصمیم‌گیری شود.

برنامه هیئت‌مدیره تراکتورسازی برای آینده چیست

به نظر می‌رسد نخستین برنامه هیئت‌مدیره باشگاه تراکتورسازی این باشد که تعیین و تکلیف وضعیت سرمربی فصل آینده را بر عهده مدیرعامل باشگاه بگذارند و از عباسی بخواهند تا مذاکرات لازم را با تونی اولیویرا و در صورت عدم نتیجه با این سرمربی با گزینه‌های دیگر داشته باشد.

برنامه بعدی تراکتورسازان به‌طور حتم جذب بازیکنان موردنیاز برای فصل آتی خواهد بود تا این تیم بدنه اصلی تیم خود را برای فصل آینده هر چه زودتر تشکیل دهد تا همچون فصل گذشته با کمبود بازیکن روبه‌رو نباشد.

باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه هیئت‌مدیره این باشگاه چه خواهد بود.

گزارش از امیر توپچی‌پور

انتهای پیام/ ر

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon